Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

TT-Avant
9 april 2012 · 6 851 Inlägg

Det du inte fattar är..vad va det som va något riktigt nytt för i år? som ingen annan direkt gjort tidigare? Att folk gör "nya" bilar eller bygger nytt får året va ingen nyhet, men vaf fanns det på bilarna i år som inte va förra eller förrförra året? alltså en NY grej som kanske kan bli 2012-2013års grej?
Det är DETTA jag sökte.

Bäast ja skriver detta innan ngåon annan gör det. Nej jag är inte avundsjuk på dem som bygger. Tycker att de gör ett bra jobb, i vissa fall.
Menar inte heller att min bil är så snyggast, och bla bla..absolut inte. finns MASSOR med fel på den, MEN,,.!! jag ställer inte ut den på Elmia heller!

Senast redigerat av TT-Avant (9 april 2012)

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
FjonkeeN93 Volkswagen <3
9 april 2012 · 1 132 Inlägg

DeFlo: Nej det va inget race, inte vad jag vet iallafall smile

Allmänt körd i huvudet
Lexus IS250 "Executive" (2007)
Volkswagen Golf mk2 CL "JuNGe - evighetsprojekt" (1987)
grillchips
9 april 2012 · 462 Inlägg

FjonkeeN93 skrev:
DeFlo: Nej det va inget race, inte vad jag vet iallafall smile

Såg inget heller, var ju flera polisbilar som hela tiden åkte mellan de vanliga race ställena kring jönköping hmm

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
MarcusNorberg
9 april 2012 · 3 Inlägg

det va bara ett race som jag vet om men poliserna var ju där lika snabbt ! samma sak ikväll poliser överallt  smile

Gc8 Lackerare
9 april 2012 · 587 Inlägg

Nightmare89 skrev:

audi-fjar skrev:

Nightmare89 skrev:
audi-fjar

Det var möjligen inte din bil som stod på ett släp vid Statoil på kvällen?

det stämmer den stog där i ca 1 timme

Okey jag stod å dregla över ditt bygge såg riktig nice ut!!!

tackar nästa år ska den nog stå på elmia förhoppningsvis

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
BoostGuy
9 april 2012 · 953 Inlägg

Ikväll va det en bra kvällen men mste fråga vem jävla ide va de att säga att det va lagligt att köra race ikväll? någon sa att de va polisen som sa de och sen vet i fan. men när man kommer upp stå de poliser överallt. på motorvägen uppe vid torsvik gamla e4an ska vi inte prata om. världens kaos. Vad detta ännu en taktik från polisen så va detta den största blåsningen på hela året. alla åkte runt som yra höns.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang