2025
Sök

VW Vento - LOWMOTION | Minty fresh green.

Tanken/drömmen är en Clean Jetta III.

LOWMOTION
198 041 Visningar
Uppdaterades senast 23 augusti 2014
LOWMOTION
343 Inlägg
23 oktober 2012
Trådstartare
Xiipi skrev:
Fan vad kul! smile

Jajjamen smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
23 oktober 2012
H*lvete vilket jobb du har lagt ner på solskydden, och det syns verkligen!! Gillar när man lägger mycket tid på grejerna så man får fram mycket detaljer osv! smile Fortsätt såhär så ska du se att det blir bra! smile

Men jag tänkte på en grej... Kommer inte trät spricka när du borrar i det? Osmile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Gör saker för pengar
75 Inlägg
24 oktober 2012
du är duktig du! solskydden blir kanon, hela bilen kommer bli sweet! smile

LOWMOTION
343 Inlägg
24 oktober 2012
Trådstartare
figge_stunter skrev:
H*lvete vilket jobb du har lagt ner på solskydden, och det syns verkligen!! Gillar när man lägger mycket tid på grejerna så man får fram mycket detaljer osv! smile Fortsätt såhär så ska du se att det blir bra! smile

Men jag tänkte på en grej... Kommer inte trät spricka när du borrar i det? Osmile

Haha ja dom tog sina timmar x-D mycket slip. Någon enstaka svordom och mer slip wink
Ja precis mitt tycke med!
Vänner som kommit och hälsat på i garaget har frågat om man inte är klok i huvudet som sitter där med, slipapper, rasp och fil!
You just gotta love Handcrafting wink

Nejdå det tror jag inte smile Borrar med ett 2mm borr och borrar mig upp storleksmässigt sedan till den storlek jag skall ha smile

favete skrev:
du är duktig du! solskydden blir kanon, hela bilen kommer bli sweet! smile

Tackar och bockar big_smile Ja det känns som det är på rätt väg iaf smile

1 534 Inlägg
24 oktober 2012
Imponerad över solskydden.
Förstår inte hur du kan fått till en så bra passform, här har vi en som är duktig på träslöjd tongue

BONKERS
519 Inlägg
24 oktober 2012
grymt jobbat mannen;P detta kommer bli så jävla fränt!! löw it!! får fan se till att jag får tag i ett vettigt garage så att jag kan komma igång med min tjockit oxå;P

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
24 oktober 2012
ska du betsa dom sen eller liknande?

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

38 Inlägg
25 oktober 2012
Solskydden är verkligen nice!

Hur blev det med sidoblinkers har du monterat några nya?

601 Inlägg
25 oktober 2012
Lägg igen sidoblinkers helt om du inte haft planer på det innan.
Blir så himla snyggt och cleanat utan smile

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212

363 Inlägg
25 oktober 2012
Han har ju redan lagt igen sidonlinkersen! wink Om ni menar dom på skärmarna! tongue

92 Inlägg
25 oktober 2012
Helvete vad tiden går fort när man har något roligt att läsa!
Grymt projekt! Kommer följas! :-)

Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland.

38 Inlägg
26 oktober 2012
Jo men skulle det inte vara några diskreta sidoblinkers någonstans? Eller blir det någon "nödlösning" inför bes?

LOWMOTION
343 Inlägg
31 oktober 2012
Trådstartare
jetta16v skrev:
Imponerad över solskydden.
Förstår inte hur du kan fått till en så bra passform, här har vi en som är duktig på träslöjd tongue

Kul att du gillart big_smile Sen jag vart lite har jag alltid pillat md olika saker, måla, lerskulptur, allmän formgivning, farsan med, så gissar väl att det ligger lite händigt i näven x-)

Har haft funderingar på att göra några sålskydd och slänga på hög för att sälja  (:

gotich skrev:
grymt jobbat mannen;P detta kommer bli så jävla fränt!! löw it!! får fan se till att jag får tag i ett vettigt garage så att jag kan komma igång med min tjockit oxå;P

Haha danke så mycket Hampus tongue Haha ja ni kan ju kanske hyra övervåningen om några månader i byggnade vi är i smile Jomenvisst feta till Boran ännu mer (;

BunnA skrev:
ska du betsa dom sen eller liknande?

Skall använda vaxolja som fördjupar trä ådringen och ger en lite dunklare kulör smile

Normanz skrev:
Solskydden är verkligen nice!

Hur blev det med sidoblinkers har du monterat några nya?

Tackar så jätte mycket smile Sidoblinkers finns numer ej kvar, igensvetsat och igenspacklat! Kommer bli cleant smile

GolfMK3 skrev:
Lägg igen sidoblinkers helt om du inte haft planer på det innan.
Blir så himla snyggt och cleanat utan smile

Dom är redan igenlagda smile

Viinikka92 skrev:
Han har ju redan lagt igen sidonlinkersen! wink Om ni menar dom på skärmarna! tongue

Jajjamensan smile

G-Danne skrev:
Helvete vad tiden går fort när man har något roligt att läsa!
Grymt projekt! Kommer följas! :-)

Men vad kul! big_smile Upskattas! ja stance tar sin tid smile

Normanz skrev:
Jo men skulle det inte vara några diskreta sidoblinkers någonstans? Eller blir det någon "nödlösning" inför bes?

Det kommer bli andra blinkers men de kommer vara väl gömda, funderar än på var, kanten på backspegeln eller där skärmlist möter dörrlist smile

LOWMOTION
343 Inlägg
31 oktober 2012
Trådstartare
Tyvärr blir jag arbetslös då företaget jag arbetar hos sagt upp 35 pers! HANG EM HIGH!!!!
Men ska ta tag i konsollen riktigt hårt då! Det kostar ju inget då allt finns hemma smile

1 534 Inlägg
31 oktober 2012
C_adolfsson skrev:
Tyvärr blir jag arbetslös då företaget jag arbetar hos sagt upp 35 pers! HANG EM HIGH!!!!
Men ska ta tag i konsollen riktigt hårt då! Det kostar ju inget då allt finns hemma smile

Ajdå, det där är aldrig roligt..
Hoppas det blir kortvarigt, lycka till med projektet iaf roll

493 Inlägg
31 oktober 2012
C_adolfsson skrev:

Lider med dig! Uppsägningar överallt fan! sad

Sponsor: www.12vled.se

LOWMOTION
343 Inlägg
1 november 2012
Trådstartare
jetta16v skrev:
C_adolfsson skrev:

Ajdå, det där är aldrig roligt..
Hoppas det blir kortvarigt, lycka till med projektet iaf roll

Jadå det kommer säkerligen någe fram igenom (;
Måste inhandla höga pallbockar så att en kan ligga under bilen och ändå ha lite höjt samt utrymme smile

Hassman skrev:
Lider med dig! Uppsägningar överallt fan! sad

Haha ja det ser så ut. Suck:/
Senast redigerat av C_adolfsson (1 november 2012)

69 Inlägg
2 november 2012
Jäkligt coolt projekt, tror aldrig jag har sett nån med så mycket kreativitet, blir skitsnyggt! smile

LOWMOTION
343 Inlägg
2 november 2012
Trådstartare
Datafjanten skrev:
Jäkligt coolt projekt, tror aldrig jag har sett nån med så mycket kreativitet, blir skitsnyggt! smile

Riktigt kul att du gillar det smile  Ja man får tänka utanför lådan och låta en inspireras av allt runt omkring en big_smile

10 Inlägg
10 november 2012
Prem Lagd, älskar trädetaljerna skulle aldrig kommit på liknande själv big_smile

Sök