Eftersnack: Mantorp Citygross 14/4

Trik
16 april 2012 · 219 Inlägg

Håller man träffar städade och snyggt och inte skräpar ner och börnarn söder asfalt och parkerings rutor så skulle vi få vara vart vi vill, men sen har vi dom nya tagna körkorten och volvo raggarna som ska köra slut på sina vrak, dom kan inst ta dit en stor metall platta som de kan börna på ist för att förstöra en hel parkering som kostar ett x antal kronor...

Drägg kan åka ut till laddgården och ha sin halmfest med sina skrotbilar. En bilträff är till för att träffa nytt folk och kolla på varans bilar inte att åka runt och börna över allt det kan de göra på sin egna garage uppfart för de skiter jag fullständigt i.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Dirtymike
16 april 2012 · 1 532 Inlägg

Trik skrev:
Håller man träffar städade och snyggt och inte skräpar ner och börnarn söder asfalt och parkerings rutor så skulle vi få vara vart vi vill, men sen har vi dom nya tagna körkorten och volvo raggarna som ska köra slut på sina vrak, dom kan inst ta dit en stor metall platta som de kan börna på ist för att förstöra en hel parkering som kostar ett x antal kronor...

Drägg kan åka ut till laddgården och ha sin halmfest med sina skrotbilar. En bilträff är till för att träffa nytt folk och kolla på varans bilar inte att åka runt och börna över allt det kan de göra på sin egna garage uppfart för de skiter jag fullständigt i.

Tack yes klockrent

Jeep J20 (1978)
FFP
16 april 2012 · 591 Inlägg

Trik skrev:
Håller man träffar städade och snyggt och inte skräpar ner och börnarn söder asfalt och parkerings rutor så skulle vi få vara vart vi vill, men sen har vi dom nya tagna körkorten och volvo raggarna som ska köra slut på sina vrak, dom kan inst ta dit en stor metall platta som de kan börna på ist för att förstöra en hel parkering som kostar ett x antal kronor...

Drägg kan åka ut till laddgården och ha sin halmfest med sina skrotbilar. En bilträff är till för att träffa nytt folk och kolla på varans bilar inte att åka runt och börna över allt det kan de göra på sin egna garage uppfart för de skiter jag fullständigt i.

+1

Audi A4 TSQ (1999)
Trik
16 april 2012 · 219 Inlägg

Oj oj oj kände att det skulle bli huggning när jag skriv volvo. självklart gäller det driftning också men drifting är en sport och den utövarman på bana tex mantorp park.

Och ni som äger volvo ta inte illa upp men hoppas inte ni är kära i rosthögar tex volvo 740 som har gått som vinterbil ute i skogen. för har ni svårt att se skillnad på 740 och tex en v70"R" som du har så kanske det är dags att läsa på lite.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Trik
16 april 2012 · 219 Inlägg

allt som innebär förstörelse ska inte blandas in med bilträffar. slut

Bilträffar är för att träffa varan och dela åsikter och kolla på vad andra har lyckats med, har du onödigt gummi bränn dom på din uppfart hemma för det är din egna tomt som du bekostar själv!. Sen vill du komma med din familj och åka och handla när det ligger gummiräster och skräp över allt, ser mer ut som ett getto eller en krigs plats efter man har varit där.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
FFP
16 april 2012 · 591 Inlägg

att ställa tomma ölburkar, att slänga ut innertak och förstöra bilar och sedan lämna de på parkeringen är en annan typ av förstöring som inte blir från drifting

Audi A4 TSQ (1999)
V70Nflakeedition
17 april 2012 · 67 Inlägg

Dalish skrev:
Hej allihoppa smile

Trevligt att ni är typ dom ända som inte gillade min show med BMWn.
Det var ju inte direkt mitt fel att det var någon som började slå och sparka på bilen när jag hade åkt där ifrån. Stör det er att bilen fick stryk av någon så ta tag i problemen istället på plats för att säga att jag kom inrullande med en trasig bil, när jag kom inrullande så hade den gått igenom besiktningen exakt i det skick den var! Så jag tycker det är otroligt omoget att inte ta tag i problemet på plats, hade inte non jävel slagit sönder bilen så hade den hämtats samma kväll, meningen var att hämta nya däck. Men så ringer en vän upp och säger att bilen blivit sönder slagen, så ihelvete att jag hämtar den då!

Men att jag ska ge mer show framöver är helt klart spikat, men att grisa ner med öl flaskor och burkar tycker jag är helt onödigt också, men att leka omkring med bilar är väl en stor del av dessa träffar!

Hoppas ni förstår vad jag menar, tycker bara det var illa att bilen vart sönder slaget och att bil jävelns kylsystem inte klarade av min körning, det är väl så. Volvo blir det nästa gång.

MVH
DRIFT KING

Om du inte ville ta bort skrotet då så kan du göra det nu!! Eller är det så svårt att ta hand om sin skit?

Dirtymike
17 april 2012 · 1 532 Inlägg

Dalish skrev:
Hej allihoppa smile

Trevligt att ni är typ dom ända som inte gillade min show med BMWn.
Det var ju inte direkt mitt fel att det var någon som började slå och sparka på bilen när jag hade åkt där ifrån. Stör det er att bilen fick stryk av någon så ta tag i problemen istället på plats för att säga att jag kom inrullande med en trasig bil, när jag kom inrullande så hade den gått igenom besiktningen exakt i det skick den var! Så jag tycker det är otroligt omoget att inte ta tag i problemet på plats, hade inte non jävel slagit sönder bilen så hade den hämtats samma kväll, meningen var att hämta nya däck. Men så ringer en vän upp och säger att bilen blivit sönder slagen, så ihelvete att jag hämtar den då!

Men att jag ska ge mer show framöver är helt klart spikat, men att grisa ner med öl flaskor och burkar tycker jag är helt onödigt också, men att leka omkring med bilar är väl en stor del av dessa träffar!

Hoppas ni förstår vad jag menar, tycker bara det var illa att bilen vart sönder slaget och att bil jävelns kylsystem inte klarade av min körning, det är väl så. Volvo blir det nästa gång.

MVH
DRIFT KING

MVH DRIFT KING hahahahaha eller.......

Jeep J20 (1978)
DalleRacing
17 april 2012 · 1 738 Inlägg

Asså att inte hjärnan har utvecklats mer på vissa här i denna ålder är bedrövligt enligt mig!

1. Att vissa här har såna förutfattade meningar o inriktar sig jämt på att det är dessa "volvo muppar" som förstör träffarna är ju bara omoget, väx upp!!!! Om jag inte såg helt fel så slängdes det burkar o skräp av folk som körde DIVERSE bilmärken, 2 som drog till sig uppmärksamheten speciellt mkt var 1 golf som SLÄNGDE en burk på en förbi passerande volvo och 1 bmw som i princip ville spränga bilen och även blästrade varenda kärra med grus mitt bland alla bilar! Så att volvo folket var rätt städade tyckte jag om vi ändo ska hitta någon anmärkning! Ja jag kör volvo men gillar alla märken på 4-hjul, jag är så funtad och vet att en riktig bilentusiast gillar allt o respekterar andras val/ byggen/ utseènden m.m så alla ska vara välkomna!¨

2. Allt svineri ni pratar om är till viss del showerna, det sladdas o burnas på varenda träff till o med lkpg träffarna men lik förbannat ska idioter va bland bilarna o hålla på när alla vet att vi har utvalda platser att leka på! Som senast nu på citygross, varför inte andvända den 1000kvm stora parkeringen som ligger 100m från alla bilar att göra era shower? Tänk lite för H_LVETE, snart blästrar ni fel bil o skyll er själva  när den dagen kommer kan jag säga!!!!

Jag o mina kompisar har stått för mkt shower senaste året men vi har alltid kommit med en däckbil eller lastat in i egen bil, när vi sprängt ett däck så har vi även tagit med den trassiga fälgen samt däckresterna hem, absolut inget jobbigt kan jag säga! Så lär er nångång så får vi kanske ha våra träffar obommade och obevakade! Om vi inte hade haft "STREETNIGHT" på våra lkpg träffar som röjer upp efter alla när träffen är slut så skulle vi aldrig kunna ha några mer träffar där, så tacka dom innerligt!!!! Till alla er som leker o tror att alla diggar er när ni åker bland bilarna eller ska visa att ni kan åka så nära som möjligt, ni är stämplade som idioter o ingen tycker ni är häftiga.

Skvätt ner min bil med grus när nybygget kommer ut o jag kommer kasta STEN tebax garanterat!

Tack för mig

Senast redigerat av DalleRacing (18 april 2012)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
RayRayADT Sportcar for Life
18 april 2012 · 315 Inlägg

DalleRacing skrev:
Asså att inte hjärnan har utvecklats mer på vissa här i denna ålder är bedrövligt enligt mig!

1. Att vissa här har såna förutfattade meningar o inriktar sig jämt på att det är dessa "volvo muppar" som förstör träffarna är ju bara omoget, väx upp!!!! Om jag inte såg helt fel så slängdes det burkar o skräp av folk som körde DIVERSE bilmärken, 2 som drog till sig uppmärksamheten speciellt mkt var 1 golf som SLÄNGDE en burk på en förbi passerande volvo och 1 bmw som i princip ville spränga bilen och även blästrade varenda kärra med grus mitt bland alla bilar! Så att volvo folket var rätt städade tyckte jag om vi ändo ska hitta någon anmärkning! Ja jag kör volvo men gillar alla märken på 4-hjul, jag är så funtad och vet att en riktig bilentusiast gillar allt o respekterar andras val/ byggen/ utseènden m.m så alla ska vara välkomna!¨

2. Allt svineri ni pratar om är till viss del showerna, det sladdas o burnas på varenda träff till o med lkpg träffarna men lik förbannat ska idioter va bland bilarna o hålla på när alla vet att vi har utvalda platser att leka på! Som senast nu på citygross, varför inte andvända den 1000kvm stora parkeringen som ligger 100m från alla bilar att göra era shower? Tänk lite för H_LVETE, snart blästrar ni fel bil o skyll er själva  när den dagen kommer kan jag säga!!!!

Jag o mina kompisar har stått för mkt shower senaste året men vi har alltid kommit med en däckbil eller lastat in i egen bil, när vi sprängt ett däck så har vi även tagit med den trassiga fälgen samt däckresterna hem, absolut inget jobbigt kan jag säga! Så lär er nångång så får vi kanske ha våra träffar o bommade o bevakade! Om vi inte hade haft "STREETNIGHT" på våra lkpg träffar som röjer upp efter alla när träffen är slut så skulle vi aldrig kunna ha några mer träffar där, så tacka dom innerligt!!!! Till alla er som leker o tror att alla diggar er när ni åker bland bilarna eller ska visa att ni kan åka så nära som möjligt, ni är stämplade som idioter o ingen tycker ni är häftiga.

Skvätt ner min bil med grus när nybygget kommer ut o jag kommer kasta STEN tebax garanterat!

Tack för mig

bra talat..smile

snoozy
18 april 2012 · 22 Inlägg

heja dalle!!!   jag håller med dig fullständigt, vad vore träffarna utan drifting eller annat kul??  Som sagt Både dalle o jag bygger på volvobilar, är de automatiskt någon jävla vinterholk då??  nää i våra o säkert fler av dom som va där, ligger det säkert mycket pengar nerlagt i bilarna. men det är klart  det fanns ju dom som ville ha ihjäl vinteråket oxå.  Likaså säger även jag det    ATT GE FAN I O LEK BLAND DE ANDRA BILARNA!!!!!!    det finns anvisad plats  lek där då... min lack är inte fin på någe vis, men jag har valt det själv. varför lacka för många tusen när man driftar???  men jag vill inte ha sten i min bil för det.. RESPEKTERA DET!!!

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...
Volvo 142 "Pink Lady" (1968)
Chevrolet G20 Van "The guardian angel" (1988)
Dirtymike
18 april 2012 · 1 532 Inlägg

Rallon skrev:

DalleRacing skrev:
Asså att inte hjärnan har utvecklats mer på vissa här i denna ålder är bedrövligt enligt mig!

1. Att vissa här har såna förutfattade meningar o inriktar sig jämt på att det är dessa "volvo muppar" som förstör träffarna är ju bara omoget, väx upp!!!! Om jag inte såg helt fel så slängdes det burkar o skräp av folk som körde DIVERSE bilmärken, 2 som drog till sig uppmärksamheten speciellt mkt var 1 golf som SLÄNGDE en burk på en förbi passerande volvo och 1 bmw som i princip ville spränga bilen och även blästrade varenda kärra med grus mitt bland alla bilar! Så att volvo folket var rätt städade tyckte jag om vi ändo ska hitta någon anmärkning! Ja jag kör volvo men gillar alla märken på 4-hjul, jag är så funtad och vet att en riktig bilentusiast gillar allt o respekterar andras val/ byggen/ utseènden m.m så alla ska vara välkomna!¨

2. Allt svineri ni pratar om är till viss del showerna, det sladdas o burnas på varenda träff till o med lkpg träffarna men lik förbannat ska idioter va bland bilarna o hålla på när alla vet att vi har utvalda platser att leka på! Som senast nu på citygross, varför inte andvända den 1000kvm stora parkeringen som ligger 100m från alla bilar att göra era shower? Tänk lite för H_LVETE, snart blästrar ni fel bil o skyll er själva  när den dagen kommer kan jag säga!!!!

Jag o mina kompisar har stått för mkt shower senaste året men vi har alltid kommit med en däckbil eller lastat in i egen bil, när vi sprängt ett däck så har vi även tagit med den trassiga fälgen samt däckresterna hem, absolut inget jobbigt kan jag säga! Så lär er nångång så får vi kanske ha våra träffar o bommade o bevakade! Om vi inte hade haft "STREETNIGHT" på våra lkpg träffar som röjer upp efter alla när träffen är slut så skulle vi aldrig kunna ha några mer träffar där, så tacka dom innerligt!!!! Till alla er som leker o tror att alla diggar er när ni åker bland bilarna eller ska visa att ni kan åka så nära som möjligt, ni är stämplade som idioter o ingen tycker ni är häftiga.

Skvätt ner min bil med grus när nybygget kommer ut o jag kommer kasta STEN tebax garanterat!

Tack för mig

bra talat..smile

Bra tack en vettig människa.
Blir min bil nerstänkt med sten då är det lika bra att föraren av den andra bilen åker därifrån.
Det kostar mer än det smakar att behöva lacka om en bil.
Har varit utsatt för en sådan kille han gjorde missen att fortsätta stänka ner bilar med sin Supra mk4 o tro att han var skit tuff tills han hade en lite sönder slagen Supra istället då tyckte han inte det var kul längre.
så gör man det mot fel människa så kanske man gjort det för sista ggn.

Jeep J20 (1978)
snoozy
18 april 2012 · 22 Inlägg

Hmm  glömde..  jag har ett förslag till er alla som brukar deltaga på city gross träffarna.  Varför inte göra så här ist, vi kan ha träffen däruppe vid ingången ist. Det finns både för o nackdelar med det ja, en av dom är ju att man inte kan köra bus där. men fördelarna överväger lite tyngre då..  för det första så ser man ju alla bilar där då det är lyse, man får inga svarta spår som folk retar sig på.  Sen till oss då som vill sladda o drifta typ.  Varför inte skaffa en bunt koner o ställa ut därnere som en bana man får köra, alltså där man brukar stå nu. Man kan göra banan ganska knixig o jävlig så en får ut lystmätet av den. en fördel till med att ha bilarna däruppe är ju att det finns ju soptunnor där.  Ajja det här är bara en idé man kan spåna vidare på, jag tror att träffarana kan bli lite lugnare då o ingen behöver gnälla på alla svarta spår vid ingången..

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...
Chevrolet G20 Van "The guardian angel" (1988)
Volvo 142 "Pink Lady" (1968)
BoostGuy
18 april 2012 · 953 Inlägg

Låter som ni ha liknande problem som vi ha i JKPG. hoppas ni få bukt på skiten och att de bli sädat.

VinDisel
13 maj 2012 · 456 Inlägg

Jävla bond-träff med massa epatraktorer o ruttna volvosar...

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
Dirtymike
13 maj 2012 · 1 532 Inlägg

VinDisel skrev:
Jävla bond-träff med massa epatraktorer o ruttna volvosar...

Samma sak igår!!!! Visst min Cheva är inte vacker men alla dessa epor o killar som har noll koll på bilen. Hjälp!!!!!

Jeep J20 (1978)
VinDisel
13 maj 2012 · 456 Inlägg

FFP skrev:
Detta ska tydligen vara polisanmält så det lär ju bli kul för oss som är där för att titta på häftiga bilar.... Ni vet väll själva vad detta förmodligen kommer att innebära, mer övervakning vilket resulterar i böter och ingen kommer att "leka"..

De som bor i Mantorp har säkert sett hur det ser/såg ut på parkeringen morgonen där på och "vissa" tycker att det är lustigt att vi inte får hålls?

ofta man åker till city gross för att skåda fina bilar haha... senaste träffarna har de ju förfan ba vart ruttna epor o ruttna vinterbilar....jag personligen tycker INTE att man ska kalla detta på fer en bilträff... Men Men ..
Saknar tiden då kim (kevlarsoul)arangerade träffarna  va väldigt fina bilar samt skoj....

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
kleinis
13 maj 2012 · 253 Inlägg

VinDisel skrev:

FFP skrev:
Detta ska tydligen vara polisanmält så det lär ju bli kul för oss som är där för att titta på häftiga bilar.... Ni vet väll själva vad detta förmodligen kommer att innebära, mer övervakning vilket resulterar i böter och ingen kommer att "leka"..

De som bor i Mantorp har säkert sett hur det ser/såg ut på parkeringen morgonen där på och "vissa" tycker att det är lustigt att vi inte får hålls?

ofta man åker till city gross för att skåda fina bilar haha... senaste träffarna har de ju förfan ba vart ruttna epor o ruttna vinterbilar....jag personligen tycker INTE att man ska kalla detta på fer en bilträff... Men Men ..
Saknar tiden då kim (kevlarsoul)arangerade träffarna  va väldigt fina bilar samt skoj....

om du o dina kompisar kommer med era sommarbilar igen så kanske det kan bli en bra träff ?

finns några som tappert försöker att hålla träffen igång och en del som har sommarbilarna där men det är ju inte lätt när det snackas dåligt om den så kallade bilträffen...

(bara en tanke)

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
VinDisel
13 maj 2012 · 456 Inlägg

kleinis skrev:

VinDisel skrev:

FFP skrev:
Detta ska tydligen vara polisanmält så det lär ju bli kul för oss som är där för att titta på häftiga bilar.... Ni vet väll själva vad detta förmodligen kommer att innebära, mer övervakning vilket resulterar i böter och ingen kommer att "leka"..

De som bor i Mantorp har säkert sett hur det ser/såg ut på parkeringen morgonen där på och "vissa" tycker att det är lustigt att vi inte får hålls?

ofta man åker till city gross för att skåda fina bilar haha... senaste träffarna har de ju förfan ba vart ruttna epor o ruttna vinterbilar....jag personligen tycker INTE att man ska kalla detta på fer en bilträff... Men Men ..
Saknar tiden då kim (kevlarsoul)arangerade träffarna  va väldigt fina bilar samt skoj....

om du o dina kompisar kommer med era sommarbilar igen så kanske det kan bli en bra träff ?

finns några som tappert försöker att hålla träffen igång och en del som har sommarbilarna där men det är ju inte lätt när det snackas dåligt om den så kallade bilträffen...

(bara en tanke)

Det är ingen som vill åka på en bilträff med sin sommarbil där han ska stå med 20 epatraktorer o 20 740/240 o skit.. då sitter man hellre hemma.

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
Mickius
13 maj 2012 · 4 670 Inlägg

Förr i tiden på träffarna där så var det ju mestadels fina bilar och folk höll sig städade där.

Tror lite att vädret var sådär förra träffen och folk valde nog att skita i den, mycket kan säkert bero på snacket som var om första träffen.

Kanske ge det ett försök slutet av nästa månad när värmen kommit lite mer och skulle det börja svinas där så kanske man kan rulla vidare emot någon annan vettig plats o vara på? EPA folket lär ju inte följa efter då om dom nu gjorde bort sig på träffen "Har tyvärr missat båda" men förr i tiden var jag med Kim "Kevlarsoul" när han o jag planerade dessa träffar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang