xergro skrev:
panzerknackers skrev:
xergro skrev:
Nice! jag hade själv gärna gett mig på att göra iordning en bil, men som de är nu så är de både plats och pengabrist. Men FAN VA TAGGAD JAG BLIR!!!!

så kan det vara ibland. jo plats är ju bra pm man skall göra ett lite större jobb. mja pengar de skall man inte diskutera för de behövs hela tiden ändå

vad skulle du vilja bygga på annars. är det något specielt eller bara något galet. har en ascona b som är ett bra ämne annars

haha, nääe du har rätt ang pengarna.. men man måste ändå ha pengar för att kunna börja..

jag har 2 ideer, den ena är att bygga om min s60, den andra har jag fått på senare tid, och som troligtvis är de som blir aktuellt om några år, fixa ihop en bmw 325.. det har gjorts förr så de finns ju mkt kunskap om den..

huvudmålet är väl en sladdvänlig bil men som även kan prestera på bana och svänga gött. gärna lite överladd också, men de e inte första prio.
ja just det ja. att få en ballans mellan tid lust och inspiration är inte det lättaste

man får alltid offra något. för min del så offrar jag nu istället det sociala livet istället bara för att ha tid med detta projekt. men som tur är så är folk i min omgivning medvetna hur jag kan vara.
lycka till med dina ider.
bättre med lustgas och klumpfot än syrgas och simfot!!