Hej Wimmi! Som vanligt på sånna hör forum så svarar folk på vad domtycker är bäst utan att ta hänsyn till din budget, förkunskaper och önskemål samt förutsättningar!

Det är en hederssak att se till att kunden får rätt produkter som funkar för kunden. Vad som funkar för mig eller någon annan är ju egentligen oväsentligt när det är DU som ska använda dom..

Så: Ska du köra med maskin eller för hand? Om maskin, vilken maskin och vilka trissor?
Och är det en mjuk lack typ Mitshubichi eller är det en stenhård Audi lack?
Mitt förslag är att du väljer en leverantör som erbjuder full returrätt så ökar chansen att du får prylar du är nöjd med. Kan säga att jag inte håller med om nån av ovanstående rekommendationer..
Och jag kan inte heller tala om vad du bör använda eftersom jag vet för lite om dig och din bil än!
Lite lustigt att läsa igenom tråden och betänka dess innehåll från din synvinkel: En himla massa olika bud utan att man blir ett dugg klokare.. Men för att lyfta nivån för dom som söker hjälp så lovar jag att skänka dig det medel du bör ha så fort jag vet vad du ska ha!
"Våra referenser är en bonus till våra kunder"..