Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Nu till kvällens update... Tog veck vecket... =P Kör på runt om bilen nu... Det blir nårga vändor... Konstig att det hamnar så mycket på golvet också, det är väl inte meningen??? Känns onödigt...
vad är det för slippapper du använder? Det är mesh-papper ser det ut som, men jag har tidigare bara sett Mirkas Abranet, men det verkar inte vara dem du använder dig utav?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Skönt att det e väck;-) Ser bra ut Rille, nu får du sätta fart så den blir klar nån gång, vill ju se den färdig:-)
Tyckte det blev bättre linjer på sidan när listerna rök... Ja färdig vore inte så dumt nu, känns som det är mycket kvar... Men men klar blir man ju aldrig ändå så...
vad är det för slippapper du använder? Det är mesh-papper ser det ut som, men jag har tidigare bara sett Mirkas Abranet, men det verkar inte vara dem du använder dig utav?
Det är Mirkas Autonet.. Grymt bra dessa typer av papper, håller så mycket längre..