2299
Sök

"RECYCLED" av RILLE-K

Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer

Plåtis
462 895 Visningar
Uppdaterades senast 5 februari 2015
88 Inlägg
29 juni 2012
allenalle skrev:
ja röstar på slät tanklucka big_smile

Säger som allenalle, fixa slät tanklucka då du redan har fina linjer på bilen Rille:)

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
29 juni 2012
Jag säger....  Det är helt.....  Så otroligt..... 

Äh, jag vet f-n inte vad jag ska skriva längre Rille! Det känns som om alla superlativen är slut sen länga. Jag bara sitter och gapar när jag tittar på bilderna du lägger upp. Jag lyfter på hatten för femtioelfte gången inför mästarens verk!

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
29 juni 2012
MrH skrev:

Äh, jag vet f-n inte vad jag ska skriva längre Rille! Det känns som om alla superlativen är slut sen länga. Jag bara sitter och gapar när jag tittar på bilderna du lägger upp. Jag lyfter på hatten för femtioelfte gången inför mästarens verk!

Det är ungefär så jag tänker oxå.. Man bara sitter här i stum beundran.. Försöker dock se å lära så mycket jag kan! smile

Installatör
773 Inlägg
29 juni 2012
MrH skrev:

jaa svårt å finna ord för ett så grymt jobb. så ja kan bara hålla med.!

"Ölen In, Böseblicken på"

62 Inlägg
29 juni 2012
Säger bara 2 ord... Prenumeration LAGD!! Grymt duktig och grymt med kunskap har du, fortsätt så! smile

Plåtis
948 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
TACK ALLA.... big_smile Kanon kul att ni gillar det jag gör... Ni är bränslet bakom allt byggande, TACK... big_smile

Lite nytt innan helgen... :p
Formerna följer varandra bra...
http://forumbilder.se/images/299201220318P6584.jpg

forts.....

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
29 juni 2012
Rille-K skrev:
TACK ALLA.... big_smile Kanon kul att ni gillar det jag gör... Ni är bränslet bakom allt byggande, TACK... big_smile

forts.....

Sjukt vad ja har missat uppdateringar här då.. Du hinner med sjukt mycket ser ja..
Denna bil kommer bli riktigt nice..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

Plåtis
948 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
Braweheart skrev:
Rille-K skrev:

forts.....

Sjukt vad ja har missat uppdateringar här då.. Du hinner med sjukt mycket ser ja..
Denna bil kommer bli riktigt nice..

Tack Roger... big_smile
Ja du får inte vara borta för länge... lol

534 Inlägg
1 juli 2012
Riktigt bra med bakskärmarna. Vet inte om jag missat nått men vad e de för bakspoiler?

Plåtis
948 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
johannisson skrev:
Riktigt bra med bakskärmarna. Vet inte om jag missat nått men vad e de för bakspoiler?

Tack..

Sido bitarna (vita) är från V70II bakstötis, resten är inte klart på bilderna... tongue

534 Inlägg
1 juli 2012
Rille-K skrev:
johannisson skrev:

Tack..

Sido bitarna (vita) är från V70II bakstötis, resten är inte klart på bilderna... tongue

hehe okok tongue snyggt smile

Plåtis
948 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
johannisson skrev:
Rille-K skrev:
johannisson skrev:

Tack..

hehe okok tongue snyggt smile

Tack..
Kommer nytt imorgon...  tongue

94 Inlägg
1 juli 2012
Wow vilket grymt bygge, detta är ett måste att följa smile Grymt bra jobbat tummen upp smile
Senast redigerat av Ermin (1 juli 2012)

Billjuds byggare
139 Inlägg
1 juli 2012
Du är kungen på det du gör bror :-)
Grattis till priset i helgen :-)

Plåtis
948 Inlägg
2 juli 2012
Trådstartare
Ermin skrev:
Wow vilket grymt bygge, detta är ett måste att följa smile Grymt bra jobbat tummen upp smile

big_smile  Tackar tackar...

Plåtis
948 Inlägg
2 juli 2012
Trådstartare
tk skrev:

Tack där bror... big_smile
Och tack själv för hjälpen som bla "bollplank", otroligt skönt att kunna ringa när alla tokiga ideer dyker upp... big_smile

Billjuds byggare
139 Inlägg
2 juli 2012
Rille-K skrev:
tk skrev:

Och tack själv för hjälpen som bla "bollplank", otroligt skönt att kunna ringa när alla tokiga ideer dyker upp... big_smile

Jag önskar bara att jag kunde vara där och hjälpa dig mer :-)

Plåtis
948 Inlägg
2 juli 2012
Trådstartare
tk skrev:
Rille-K skrev:
tk skrev:

Jag önskar bara att jag kunde vara där och hjälpa dig mer :-)

Jag får väl skicka ner massa prylar som du får vårda ömt.... big_smile

1 777 Inlägg
2 juli 2012
Hmmm, var ju flera dagar det var updates, har du slappat? :-)

534 Inlägg
2 juli 2012
Tja, du e ju plåtis? Gå in o kolla min projekttråd o se vad du tror om taket på min passat. Går de rädda veckade tak? Kanske e svårt att se hur pass omfattande skadan är men liten glimt o åsikt kanske man kan få in smile mvh

Sök