Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Tackar alla !!!! Ang pass formen huv/fram stöten så är bilden precis tagen när den kom från lack, så allt hänger på trekvart...
I dag/kväll så har det jobbats på för fullt med att få ner bilen på marken och fixat innerskärmar... TACK "SKÅNE" OCH "SEGERMAN" FÖR HJÄLPEN I DAG OCH TACK TILL WWW.RACEDÄCK.COM FÖR KANON HJÄLP OCH SERVICE MED COILOVERS!!! Mycket bättre... Ställbart... Hade några trasiga att leka med... =P Blev helt ok...
Det var det minsta jag kunde göra efter all hjälp man fått av dig Rille och faaaaaaan va bilen din blev bra, e sååå sjukt avundsjuk på din lack!!!! Och alla detaljerna e ju helt underbara, sååå rå men ändå så stilren. Ett riktigt lyxåk!!
Det var det minsta jag kunde göra efter all hjälp man fått av dig Rille och faaaaaaan va bilen din blev bra, e sååå sjukt avundsjuk på din lack!!!! Och alla detaljerna e ju helt underbara, sååå rå men ändå så stilren. Ett riktigt lyxåk!!
Ännu en semester dag med att plocka ihop bilen... Känns som det flytter på nu... Ser inte allt för roligt ut, men det ska vi försöka få till... Lite bätter... In koppling av tutor, justering av front m,m... Spolning måste man också ha... Lite hål... Blev kanon, och ganska enkelt löst som tur var... Behövde lite mer plats bakom strålkastarn, fick lov att bygga om locket lite... Tog bort en stor bula... Limma och spackla, sen färg... Lite anorlunda är den ju...
Detta är ju hur kul som helst att se på! Vilket kanon jobb du gör, att kunna skapa något såhär är ju helt otroligt. Det är ju verkligen ett konstverk på högre nivån!
Detta är ju hur kul som helst att se på! Vilket kanon jobb du gör, att kunna skapa något såhär är ju helt otroligt. Det är ju verkligen ett konstverk på högre nivån!