Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Sorry om det inte kommer uppdateringar varje dag men jag hinner inte riktigt med det... Men som lovat får ni lite bilder i dag...
Då var första tvätten gjord.. =P Har inga roliga bygg bilder just nu då det är massa kablar som ska dras... Men nu sitter i alla fall skärmarna på plats och jag har miljoner små skär sår på armar och händer...
Tack Skåne.... Kanske skulle lacka om din??? Nääääääääääää den är så bra som den är...
Vi kan ta min C70 istället! Den lacken är inte så spännande.
Rille, jag lyfter på hatten! Det du gjort är inget annat än ett mästerverk!
Förresten, en sak till. Be inte om ursäkt för att du inte hinner uppdatera lika ofta längre. Jag tror nog att de allra flesta förstår att du prioriterar att få bilen klar i tid till Vallåkra framför att lägga tiden vid datorn.
Sen är det nästan trevligare att få se helheten på vallåkra och inte framför data skärmen! så lägg inte upp mer nu än kanske bara en teaser så man får lite spännings moment
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!