Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Tycker det är lite synd att du tar bort listerna! Blir lite väl tomt imo Hade dock varit snyggt med ett litet veck så som S80N har Men det är ju ett sjuhelvetes jobb att få till ^^
Går ju snabbt och ser fint ut. Ser även att du slipat så mycket att bilen lättat
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Tycker det är lite synd att du tar bort listerna! Blir lite väl tomt imo Hade dock varit snyggt med ett litet veck så som S80N har Men det är ju ett sjuhelvetes jobb att få till ^^
Vet inte exakt vilket veck du menar men det är två veck/kanter på dörrarna.. Hade dom inte varit så hade liserna fått varit kvar, blivit för raka och tråkiga helt släta.. Man ser vecken/kanterna ganska bra på bilden...
Det vecket menade jag Men såg nu på bilden (uppskattas mycket att du tog bild och visade ) som du la upp att det blir ett "veck" även på dina dörrar! Det var skönt att se, hade sett så dött ut annars
Tyvärr ville inte kameran vara med i dag... Så ni får inga bilder... Men kanske lika bra, mest massa slipa och spackla... Frågan är vad jag ska gå vidare med i nästa steg???
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Det vecket menade jag Men såg nu på bilden (uppskattas mycket att du tog bild och visade ) som du la upp att det blir ett "veck" även på dina dörrar! Det var skönt att se, hade sett så dött ut annars
Så thumbs up!
Håller helt med dig, hade sett "dött" ut...
Klart man försöker förklara för att dom som följe tråden och har frågor och vissar intresse...
Tror det kom en plus lite till på posten från en av mina snälla "sponsorer" www.REALCAR.se.... Bilder kommer så fort kameran vill vara med igen och inpassningen börjar av vingen...
Hur blir det med fronten? Såg att det var S80N skärmar? Blir det full konvertering av fronten till den nya eller?
Har använt mig av S80II/V70II ans framskärms kanter denna gång eftersom dom är lite större än V50/S40 som jag använde mig av på "Back2basiC" (V70N D5an)... Och så hade jag flera skärmar som kanten var bra på låg...
Fronten beror på vad jag hinner börjar med skärm breddningen så får vi se vad tiden säger...
Att para ihop en S60N R-design front på denna hade suttit som en käftsmäll, men då jag själv kan inse hur mycket jobb det varit att få till så känns det som ett rätt dumt förslag
Att para ihop en S60N R-design front på denna hade suttit som en käftsmäll, men då jag själv kan inse hur mycket jobb det varit att få till så känns det som ett rätt dumt förslag
Finns alltid något att använda sig av i alla ideer... Så inga ideer är dumma...