Eftersom golvet va klart vänsterbak, så va det ju lika bra att passa in huvudbågen och bygga lådor som den ska stå på. även blaskat lite färg då jag skruvade i förarstolen med för att måtta med bågen så passade jag på att styra upp ett 3-punktsbälte till den med, dock ingen bild på detta.
annars så är i stort sett allt utrivet inuti, det som va i den då. ska flytta bromspedal,servo o allt lite till vänster för frigång mot ventilkåporna som är lite högre än org.
skulle hämta ut mina nya motorfästen idag på AH-Performance, men det va bara bussningar och inte fästena, väntar besked imorn om hur det ligger till. vore gött att få dom så man kunde få motorn på rätt plats, och se hur mycket man måste kapa sönder grenrören för att de ska passa, eller om man måste köpa styrväxel till nån liten bil.
tips mottages på bil, med styrväxeln bakom framaxeln, och en växel som är ca 60cm bred mellan inre knutarna
Imorn kommer Kezo upp och hjälper mig måtta in strävorna bakåt till buren, innan dess ska jag ha hunnit svetsa i gångjärnen till bakluckan så de är på plats. får vi dit strävorna kan golvet i skuffen läggas i och målas, brandvägg byggas, fuelcell beställas osv osv.. mycket som hänger på två rörstumpar