Kanelbullen skrev:Agg1 skrev:Never0nline skrev:Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dockGaraget kunde gjort en egen club Varför inte göra en club för alla garaget medlemmar ??
Agg1 skrev:Never0nline skrev:Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dockGaraget kunde gjort en egen club
Never0nline skrev:Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock
TheMan89 skrev:Har köpt spelet men har inte hunnit testa de ännu.......
Agg1 skrev:Hör upp! Har skapat en bilklubb som alla kan joina! Så gör det, när man söker klubb tag så skriv "gorg" gruppen heter GaragetSverige Annars skriv er gamertag så bjuder jag in er till gruppen när jag spelar nästa gång
Kanelbullen skrev:Agg1 skrev:Hör upp! Har skapat en bilklubb som alla kan joina! Så gör det, när man söker klubb tag så skriv "gorg" gruppen heter GaragetSverige Annars skriv er gamertag så bjuder jag in er till gruppen när jag spelar nästa gång Vestiaryaunt492
Never0nline skrev:Kanelbullen skrev:Agg1 skrev:Hör upp! Har skapat en bilklubb som alla kan joina! Så gör det, när man söker klubb tag så skriv "gorg" gruppen heter GaragetSverige Annars skriv er gamertag så bjuder jag in er till gruppen när jag spelar nästa gång Vestiaryaunt492 Never0nline Lägg märke till att O:ett är en nolla
Hippi skrev:Assö va kan man göra me en clubb u fir za horizon? Tävl? Sharea grejr o bilen ellrt ? Kan man använfa d e offlibe eller?