3686
Sök

Forza Horizon

Fotograf
228 Inlägg
29 oktober 2012
Kanelbullen skrev:
Agg1 skrev:
Never0nline skrev:

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Garaget kunde gjort en egen club wink

Varför inte göra en club för alla garaget medlemmar ?? smile

Precis, det jag sa med smile

KUNG
441 Inlägg
29 oktober 2012
Kanelbullen skrev:
Agg1 skrev:
Never0nline skrev:

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Garaget kunde gjort en egen club wink

Varför inte göra en club för alla garaget medlemmar ?? smile

Gå med i gumball horizon. ;-). Ensam medlem just nu. :-D

Mästarsexamen i slägghantering
181 Inlägg
29 oktober 2012
Jag får väl ta och göra det big_smile Jäkligt roligt spel, lite nerdummat som sagt tidigare här i tråden, men ändå kul!

Har ni förresten testat Abarth 595 essesse'n max trimmad?? Det är ju de beeztah

Bilar utan turbo suger..

67 Inlägg
29 oktober 2012
Att drifta är inte lika najs soom i 4an men för övrigt helt underhållande spel big_smile Rolig att knäppa bilder med vacker bakrund på flera ställen också

MR Andersson
1 229 Inlägg
Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
29 oktober 2012
TheMan89 skrev:
Har köpt spelet men har inte hunnit testa de ännu.......

Inget att snyfta över. Fick mitt i torsdags och har bara kört offline sedan dess.

337 Inlägg
29 oktober 2012
Titta va jag hittade bakom ett sjul
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/680415_10151487090019966_1503148368_o.jpg

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

83 Inlägg
29 oktober 2012
http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=339364&full=true

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=336466&full=true

Rätt kul spel :-D men inte börjat att köra racing än tongue

Pojkar kör turbo, män kör V8.. Tur att ja e en pojke då (:

Fotograf
228 Inlägg
1 november 2012
Hör upp! wink

Har skapat en bilklubb som alla kan joina! Så gör det, när man söker klubb tag så skriv "gorg" gruppen heter GaragetSverige big_smile

Annars skriv er gamertag så bjuder jag in er till gruppen när jag spelar nästa gång smile

1 722 Inlägg
1 november 2012
Agg1 skrev:
Hör upp! wink

Har skapat en bilklubb som alla kan joina! Så gör det, när man söker klubb tag så skriv "gorg" gruppen heter GaragetSverige big_smile

Annars skriv er gamertag så bjuder jag in er till gruppen när jag spelar nästa gång smile

Vestiaryaunt492 big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 november 2012
Epic moment: Kör i drygt 300km/h med en Raptor... in i en liten buske. Tvärstannar.

71 Inlägg
2 november 2012
Kanelbullen skrev:
Agg1 skrev:
Hör upp! wink

Never0nline  smile Lägg märke till att O:ett är en nolla

Fotograf
228 Inlägg
2 november 2012
Never0nline skrev:
Kanelbullen skrev:
Agg1 skrev:
Hör upp! wink

Never0nline  smile Lägg märke till att O:ett är en nolla

Yes! smile

Dont fake it, flake it!
153 Inlägg
3 november 2012
Agg1 skrev:
Hör upp! wink

Ansökte om att gå med i klubben, gamertag Jiimho

83 Inlägg
4 november 2012
Assö va kan man göra me en clubb u fir za horizon?  Tävl? Sharea grejr o bilen ellrt ? Kan man använfa  d  e offlibe eller?

Pojkar kör turbo, män kör V8.. Tur att ja e en pojke då (:

KUNG
441 Inlägg
4 november 2012
Hippi skrev:
Assö va kan man göra me en clubb u fir za horizon?  Tävl? Sharea grejr o bilen ellrt ? Kan man använfa  d  e offlibe eller?

Ärrrrrr du full elllller... :-)  man kan dela bilar tävla mot varandra och leka men du kan inte göra nått med klubben offline.

71 Inlägg
4 november 2012
Hippi skrev:

Någon som vill översätta till Svenska? tongue hahah

Fotograf
228 Inlägg
4 november 2012
Hippi skrev:

hahahahahhaha

The Real Team
235 Inlägg
5 november 2012
Hur e det att drifta/ sladda i det är det någorlunda likt 4an eller helt katastrof.

Hoppsan hur fan gick det här till !

Sök