3600
Sök

Forza Horizon

356 Inlägg
5 november 2012
Som 4an, fast med lite mer guppig väg tongue

67 Inlägg
5 november 2012
Beemerloover skrev:
Hur e det att drifta/ sladda i det är det någorlunda likt 4an eller helt katastrof.

Lite som en blandning av 3an å 4an big_smile Går inte lika brett som i 4an å int samma känsla men helt okej.

337 Inlägg
5 november 2012
Beemerloover skrev:
Hur e det att drifta/ sladda i det är det någorlunda likt 4an eller helt katastrof.

tycker nästan det är bättre än 4:an

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

67 Inlägg
5 november 2012
Raggar_Jonte skrev:
Beemerloover skrev:

tycker nästan det är bättre än 4:an

Nja int slår de 4an int smile

KUNG
441 Inlägg
7 november 2012
Kanelbullen skrev:
har ni hittat alla rabatt skyltar ???

Japp hittat alla tog ett tag dock. smile

1 722 Inlägg
7 november 2012
Mogel skrev:
Kanelbullen skrev:
har ni hittat alla rabatt skyltar ???

Japp hittat alla tog ett tag dock. smile

har bara en att hitta .... har krossat 99 st smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Hemlös
321 Inlägg
14 november 2012
Körde lite med några medlemmar i Garaget.org´s klubb idag, var ganska roligt smile

Gillar spelet i alla fall, verkligen schysst grafik!

Köpte nyss season pass också, lite mer bilar och en rallyexpansion.

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

Fotograf
228 Inlägg
14 november 2012
CruiZin skrev:
Körde lite med några medlemmar i Garaget.org´s klubb idag, var ganska roligt smile

Gillar spelet i alla fall, verkligen schysst grafik!

Köpte nyss season pass också, lite mer bilar och en rallyexpansion.

vill också spela med er i gruppen! får se till och köra 8st någon gång smile (mesta som går) sad

Dont fake it, flake it!
153 Inlägg
Hemlös
321 Inlägg
15 november 2012
Agg1 skrev:
vill också spela med er i gruppen! får se till och köra 8st någon gång smile (mesta som går) sad

Vi var bara 3 från klubben när vi lirade och en polare till mig, resten var public vad jag vet smile Det var inte så seriöst direkt, vi körde bara lite "infected".

Men något seriösare race kanske skulle vara roligt? smile Vet dock inte vem som är ledare för klubben.

TILL LEDAREN FÖR KLUBBEN, om du ser detta ta och acceptera johnsson52, min kompis som ansökt men inte blivit accepterad.

Min egen gamertag är BotanicaRosor förövrigt, så ni vet vem jag är tongue

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

1 722 Inlägg
15 november 2012
NÄr ska ni spela igen ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Fotograf
228 Inlägg
15 november 2012
CruiZin skrev:
Agg1 skrev:

Vi var bara 3 från klubben när vi lirade och en polare till mig, resten var public vad jag vet smile Det var inte så seriöst direkt, vi körde bara lite "infected".

Men något seriösare race kanske skulle vara roligt? smile Vet dock inte vem som är ledare för klubben.

TILL LEDAREN FÖR KLUBBEN, om du ser detta ta och acceptera johnsson52, min kompis som ansökt men inte blivit accepterad.

Min egen gamertag är BotanicaRosor förövrigt, så ni vet vem jag är tongue

Jag är ledaren! smile har han ansökt till rätt? Jag fixar det nästa gång jag är online smile

Håller med dig, kul om det blivit mer av det smile

Jag är aggemaaan smile
Senast redigerat av Agg1 (15 november 2012)

536 Inlägg
18 november 2012
tänkte jämt kolla om nån/några här kunde hjälpa mig med lite tips på att snabbt få mer pengar i spelet smile har klarat av alla tävlingar och är på popularitetsnivå 1 (som jag klarat av flera gånger nu) och klarat så gott som alla sponsorsutmaningar =P har nu som mål att försöka få alla bilar i spelet i mitt garage och räknade nyss ut att jag behöver nästintill 40 mille för att ha råd med alla xD nån som har nått tips att snabbt få mer pengar? =P

All hjälp uppskattas smile Mvh Mattias

675 Inlägg
536 Inlägg
19 november 2012
Linkan_740 skrev:
Streetracen är snabba pengar tongue

mjo men det som är bland dom bästa där ger mig ca 100 000 som det är nu och krävs typ 380 race för att komma upp i det jag behöver lol men ah, är ju bara att börja tongue tänkte om det fanns nått snabbare sätt smile

Fotograf
228 Inlägg
5 december 2012
Alla! Fyll i era namn på Xbox så man vet vem ni är!! smile

1. Agg1 = aggemaaan

1 722 Inlägg
5 december 2012
Agg1 skrev:
Alla! Fyll i era namn på Xbox så man vet vem ni är!! smile

1. Agg1 = aggemaaan

Kanelbullen =vestiaryaunt492

Sök