Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Om man bara tittar på fälgar så är ju Mizram grymt mycket snyggare än R-fälgarna alla dagar i veckan. Men när man tittar på hur dom sitter på bilen, ja då sitter R-fälgarna bättre.
Kunde inte sagt det bättre själv! R-fälgarna passar in med bilen bättre ser sjukt bra ut!
Om man bara tittar på fälgar så är ju Mizram grymt mycket snyggare än R-fälgarna alla dagar i veckan. Men när man tittar på hur dom sitter på bilen, ja då sitter R-fälgarna bättre.
Kunde inte sagt det bättre själv! R-fälgarna passar in med bilen bättre ser sjukt bra ut!
Håller med er, vet inte om det är just för årstiden och bilden.. Men R-fälgarna gör så att själva bilen ser bättre ut
Annars är dom andra också grymt snygga, det vart lättare nu va?
Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD
Tror att det är lite missvisande, då du har större däck på Mirzam fälgarna, så dom ser mindre ut. Men håller med om att det ser lite konstigt ut på bilden du lagt upp. Kanske är färgen som gör det? Varför inte en omlack på dom, till silver eller nått ljusare som bryter av lite på bilen, samtidigt så får du bort små märkena som fanns på dom när du köpte dom. Slänger upp en gammal bild på min, Med hur det såg ut när jag körde med Mirzam. Nyller har koll på det men för er andra.
Ja den bilden med Mizram fälgarna är tagna med mobilkamera så... Men visst kanske det skulle se bättre ut med kromet istället för det gråa Ungefär hur mycket kan det kosta att lacka om fyra fälgar
Markus: Tack för länken, sumpade ju min ena fälg mot en trottoarkant tidigare i år, kanske värt att reparera.
Har själv haft att göra med denna firma jag länka till, lämnade in 2st fälgar för svarvning av inre fälgkant och dom gjorde ett mycket bra jobb faktiskt!
Har själv haft att göra med denna firma jag länka till, lämnade in 2st fälgar för svarvning av inre fälgkant och dom gjorde ett mycket bra jobb faktiskt!
Skönt att höra. Får man fråga vad dom tog för det? Det är fälgkanten på en av mina Dotz Roadster 19" som skulle behöva repareras.
Skönt att höra. Får man fråga vad dom tog för det? Det är fälgkanten på en av mina Dotz Roadster 19" som skulle behöva repareras.
Oj jadu, jag minns inte helt hundra men det var iallafall under tusenlappen styck, det är jag hundra på!
Oj jadu, jag minns inte helt hundra men det var iallafall under tusenlappen styck, det är jag hundra på!
Åhå! Nu blev jag ju sugen på att ratta förbi och snacka med dom, haha! Men det var exklusive lack antar jag, baserat på tidigare inlägg?
(Sorry nyller för kapad tråd! )
Grejjen var det att jag fixade liksom ingen skada på fälgarna och ingen lack behövdes, utan det var själva fälgkanten på insidan som tog emot fjäderben så dom svarvade av ca 4-5mm! Så hur mycket det kostar för en lagning + lackering vet jag inte alls, men åk å prata med dom och visa upp fälgen med skadan så...