1652
Sök

Volvo V50 -08 T5 [2014: SÅLD]

Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer

BMW 335D E91
391 278 Visningar
Projektet avslutat 24 juni 2014
A.Sörman
1 299 Inlägg
18 september 2013
pulchi skrev:

Om man bara tittar på fälgar så är ju Mizram grymt mycket snyggare än R-fälgarna alla dagar i veckan. Men när man tittar på hur dom sitter på bilen, ja då sitter R-fälgarna bättre.

Kunde inte sagt det bättre själv! R-fälgarna passar in med bilen bättre ser sjukt bra ut! smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
18 september 2013
Trådstartare
pulchi skrev:

Om man bara tittar på fälgar så är ju Mizram grymt mycket snyggare än R-fälgarna alla dagar i veckan. Men när man tittar på hur dom sitter på bilen, ja då sitter R-fälgarna bättre.

Satan så svårt detta blev big_smile

309 Inlägg
18 september 2013
Drunk skrev:
pulchi skrev:

Kunde inte sagt det bättre själv! R-fälgarna passar in med bilen bättre ser sjukt bra ut! smile

Håller med er, vet inte om det är just för årstiden och bilden.. Men R-fälgarna gör så att själva bilen ser bättre ut smile

Annars är dom andra också grymt snygga, det vart lättare nu va? wink

Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD

380 Inlägg
18 september 2013
Tror att det är lite missvisande, då du har större däck på Mirzam fälgarna, så dom ser mindre ut.
Men håller med om att det ser lite konstigt ut på bilden du lagt upp.
Kanske är färgen som gör det? Varför inte en omlack på dom, till silver eller nått ljusare som bryter av lite på bilen, samtidigt så får du bort små märkena som fanns på dom när du köpte dom.
Slänger upp en gammal bild på min, Med hur det såg ut när jag körde med Mirzam. Nyller har koll på det smile men för er andra.
https://www1.garaget.org/archive/69/68396/296118/296118-3054831.jpg
Senast redigerat av M__B (18 september 2013)

Självutnämnd chipskonnässör
2 571 Inlägg
18 september 2013
Ja, kör man dom i originalstuk så blir det en helt annan femma, då vinner Mirzam överlägset. Men som de är nu så vinner nog R.

Tada.wav

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
19 september 2013
Trådstartare
Ja den bilden med Mizram fälgarna är tagna med mobilkamera så... hmm Men visst kanske det skulle se bättre ut med kromet istället för det gråa smile Ungefär hur mycket kan det kosta att lacka om fyra fälgar big_smile

498 Inlägg
19 september 2013
Här ser du cirka priser hos ett företag här i sthlm iallafall...
http://www.intera-sverige.se/falgreparationer.html

2 571 Inlägg
19 september 2013
Markus: Tack för länken, sumpade ju min ena fälg mot en trottoarkant tidigare i år, kanske värt att reparera.

nyller: Jag fick för mig att dina Mirzam var dippade?
Senast redigerat av hyrbil (19 september 2013)

Tada.wav

498 Inlägg
19 september 2013
hyrbil skrev:
Markus: Tack för länken, sumpade ju min ena fälg mot en trottoarkant tidigare i år, kanske värt att reparera.

Har själv haft att göra med denna firma jag länka till, lämnade in 2st fälgar för svarvning av inre fälgkant och dom gjorde ett mycket bra jobb faktiskt!

2 571 Inlägg
19 september 2013
Markus1987 skrev:
Har själv haft att göra med denna firma jag länka till, lämnade in 2st fälgar för svarvning av inre fälgkant och dom gjorde ett mycket bra jobb faktiskt!

Skönt att höra. Får man fråga vad dom tog för det?
Det är fälgkanten på en av mina Dotz Roadster 19" som skulle behöva repareras.

Tada.wav

498 Inlägg
19 september 2013
hyrbil skrev:
Markus1987 skrev:

Skönt att höra. Får man fråga vad dom tog för det?
Det är fälgkanten på en av mina Dotz Roadster 19" som skulle behöva repareras.

Oj jadu, jag minns inte helt hundra men det var iallafall under tusenlappen styck, det är jag hundra på!

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
19 september 2013
Trådstartare
hyrbil skrev:

nyller: Jag fick för mig att dina Mirzam var dippade?

Nix, dom är lackad i det gråa tongue Men det borde man väl kunna ordna wink

2 571 Inlägg
19 september 2013
Markus1987 skrev:
Oj jadu, jag minns inte helt hundra men det var iallafall under tusenlappen styck, det är jag hundra på!

Åhå! Nu blev jag ju sugen på att ratta förbi och snacka med dom, haha! Men det var exklusive lack antar jag, baserat på tidigare inlägg?

(Sorry nyller för kapad tråd! wink)

Tada.wav

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
19 september 2013
Trådstartare
hyrbil skrev:
Markus1987 skrev:

Åhå! Nu blev jag ju sugen på att ratta förbi och snacka med dom, haha! Men det var exklusive lack antar jag, baserat på tidigare inlägg?

Ingen fara big_smile

498 Inlägg
20 september 2013
hyrbil skrev:
Markus1987 skrev:

Grejjen var det att jag fixade liksom ingen skada på fälgarna och ingen lack behövdes, utan det var själva fälgkanten på insidan som tog emot fjäderben så dom svarvade av ca 4-5mm!
Så hur mycket det kostar för en lagning + lackering vet jag inte alls, men åk å prata med dom och visa upp fälgen med skadan så...

493 Inlägg
22 september 2013
Tycker mizram faktiskt i silver vart det grymt snyggt! big_smile

2 571 Inlägg
29 september 2013
Kom ni ner igår? big_smile
Känns som att vi borde utbytt lite information innan så man hade kunnat mötas upp, så JÄVLA mycket bilar där!

Tada.wav

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
29 september 2013
Trådstartare
hyrbil skrev:
Kom ni ner igår? big_smile
Känns som att vi borde utbytt lite information innan så man hade kunnat mötas upp, så JÄVLA mycket bilar där!

Jo vi var ner, var packat med bilar big_smile Vi får planera in nå till 2014 tongue

2 571 Inlägg
29 september 2013
Hur länge var ni kvar, och var stod ni?
Helt klart, då kanske min bil är "färdig" också. tongue

Tada.wav

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
29 september 2013
Trådstartare
hyrbil skrev:
Hur länge var ni kvar, och var stod ni?
Helt klart, då kanske min bil är "färdig" också. tongue

Vi åkte strax efter tio nån gång tongue Vi stod vid utkanten av parkeringen tongue Var stod du?

Sök