Inför drifting och utställníngs träff 25/8.Ytongbanan Kvarntorp

HereComesTrouble Livsnjutare
23 juli 2012 · 1 707 Inlägg

Och hur är det med tvätt möjligheter?

MarianaMill
23 juli 2012 · 211 Inlägg

HereComesTrouble skrev:
Och hur är det med tvätt möjligheter?

Enklare tvättmöjligheter finns.

Mvh
Mariana

McNolton
24 juli 2012 · 54 Inlägg

åå lockande vad är det för typ av bilar ni vill ha på utslätningen ???

MarianaMill
24 juli 2012 · 211 Inlägg

McNolton skrev:
åå lockande vad är det för typ av bilar ni vill ha på utslätningen ???

Vi hälsar alla bilmodeller välkomna,
Mvh
Mariana

Beckman_
24 juli 2012 · 11 Inlägg

En heldag hemifrån är ju aldrig några fel, sen som mariana skriver så är ju inga riktiga tider spikade ännu, 08.30-18:00 är bara kringtiden under dagen. Tycker absolut att körningen ska vara under heladagen:)

S-line-Daniel
24 juli 2012 · 160 Inlägg

Ström finns de?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=302314 Mitt projekt!!
Audi A4 Avant quattro "DD Audin"
Volvo S40 T5 AWD "One of a kind"
HereComesTrouble Livsnjutare
24 juli 2012 · 1 707 Inlägg

Det fick mig att komma på en idé..

Är det möjligt att placera ljudbilarna lite för sig själva?
Och inte mitt i som tex Ö-o mixen..

Alternativt få dom att dela upp sitt spelande så inte alla spelar olika låtar på högsta volym samtidigt :p

MarianaMill
24 juli 2012 · 211 Inlägg

Jag lovar att komma med svar inom kort angående tillgång till ström och även om vi kan placera
ljudbilar enligt önskemål, området är stort så det bör inte vara några problem, men jag återkommer så snart jag kan.
Mvh
Mariana

Stenzzon
24 juli 2012 · 173 Inlägg

lär nog allt komma ut

VolvoAnki
26 juli 2012 · 65 Inlägg

Nu har vi uppdaterat i första inlägget!

MVH Anki

Volvo 850 (1992)
Volvo 240 (1991)
HereComesTrouble Livsnjutare
26 juli 2012 · 1 707 Inlägg

Underbart!

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
26 juli 2012 · 3 585 Inlägg

Kommmer å kör å släpar nog med lite kompisar med utsällninsbilar!

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
vwvento93
26 juli 2012 · 68 Inlägg

Beckman_ skrev:
Jag kommer garanterat vara med på banan:)

Azum!!

Volkswagen Golf Mk2 Manhattan "Vinterbilen" (1990)
Volkswagen Vento "Venton" (1993)
vwvento93
26 juli 2012 · 68 Inlägg

Kommer big_smile

Volkswagen Golf Mk2 Manhattan "Vinterbilen" (1990)
Volkswagen Vento "Venton" (1993)
vwvento93
26 juli 2012 · 68 Inlägg

MarianaMill skrev:

HereComesTrouble skrev:

DDESIGN skrev:

Att få mycket körtid är väl aldrig dåligt?
Utställningar kan jag hålla med om att hålla intensiva och korta, men när det är både körning och utställning så tycker jag personligen att mer tid bara är bra smile

Absolut inte, syftade på själva uppvisnings delen av driftingen.. Kanske trist att visa upp sin körning för 4st..

Utställnings tid mellan 08.30-1800 känns väldigt länge för att vara i kvarntorp.

Måste nog göra ett inlägg här, förstår inte varför man för in negativ energi istället för att lyfta ett positivt tänkande angående att det finns en sådan tillställning på nära håll, vad du menar med 4 st som ska se körningen är mycket illa tänkt, och som jag nämnt tidigare, så har vi en ca tid och det för arrangemanget inte sagt att utställningen pågår till 18.00, och det må vara frivilligt om man vill ställa ut eller inte, har iallafall fått positiva reaktioner, att förstöra denna tråd känns både omoget och slöseri på energi så vi kan pm:a för vidare disskution, och kom ihåg att vädret kan ingen av oss rå på tyvärr, när vi hade örebromixen den 16 juni kom det ner lika mycket regn på förmiddagen som under en hel månad,(70 bilar) vi har aldrig varit så få bilar som då, men man får ta nya tag.
Vi hoppas med detta kunna sätta Örebro på kartan eftersom det ligger så bra geografiskt sett, och då tycker vi att Örebroare ska hålla ihop, men hur som helst.
Hela programmet är klart inom kort då läggs det ut i denna tråd
Ni som vill ha en heldag med drifting, utställning, allt under samma dag är mycket välkomna.
Mvh Mariana

Sol, värme,regn eller hagelstorm, örebroträffarna missar man inte, beundrar allt arbete som ligger bakom! Ni gör dessa träffar kanon! Vi missar iaf inte en träff arrangerad av er smile

Volkswagen Vento "Venton" (1993)
Volkswagen Golf Mk2 Manhattan "Vinterbilen" (1990)
MarianaMill
26 juli 2012 · 211 Inlägg

vwvento93 skrev:

MarianaMill skrev:

HereComesTrouble skrev:

Absolut inte, syftade på själva uppvisnings delen av driftingen.. Kanske trist att visa upp sin körning för 4st..

Utställnings tid mellan 08.30-1800 känns väldigt länge för att vara i kvarntorp.

Måste nog göra ett inlägg här, förstår inte varför man för in negativ energi istället för att lyfta ett positivt tänkande angående att det finns en sådan tillställning på nära håll, vad du menar med 4 st som ska se körningen är mycket illa tänkt, och som jag nämnt tidigare, så har vi en ca tid och det för arrangemanget inte sagt att utställningen pågår till 18.00, och det må vara frivilligt om man vill ställa ut eller inte, har iallafall fått positiva reaktioner, att förstöra denna tråd känns både omoget och slöseri på energi så vi kan pm:a för vidare disskution, och kom ihåg att vädret kan ingen av oss rå på tyvärr, när vi hade örebromixen den 16 juni kom det ner lika mycket regn på förmiddagen som under en hel månad,(70 bilar) vi har aldrig varit så få bilar som då, men man får ta nya tag.
Vi hoppas med detta kunna sätta Örebro på kartan eftersom det ligger så bra geografiskt sett, och då tycker vi att Örebroare ska hålla ihop, men hur som helst.
Hela programmet är klart inom kort då läggs det ut i denna tråd
Ni som vill ha en heldag med drifting, utställning, allt under samma dag är mycket välkomna.
Mvh Mariana

Sol, värme,regn eller hagelstorm, örebroträffarna missar man inte, beundrar allt arbete som ligger bakom! Ni gör dessa träffar kanon! Vi missar iaf inte en träff arrangerad av er smile

Tack! det värmde riktigt ordentligt..

vwvento93
26 juli 2012 · 68 Inlägg

MarianaMill skrev:

vwvento93 skrev:

MarianaMill skrev:

Måste nog göra ett inlägg här, förstår inte varför man för in negativ energi istället för att lyfta ett positivt tänkande angående att det finns en sådan tillställning på nära håll, vad du menar med 4 st som ska se körningen är mycket illa tänkt, och som jag nämnt tidigare, så har vi en ca tid och det för arrangemanget inte sagt att utställningen pågår till 18.00, och det må vara frivilligt om man vill ställa ut eller inte, har iallafall fått positiva reaktioner, att förstöra denna tråd känns både omoget och slöseri på energi så vi kan pm:a för vidare disskution, och kom ihåg att vädret kan ingen av oss rå på tyvärr, när vi hade örebromixen den 16 juni kom det ner lika mycket regn på förmiddagen som under en hel månad,(70 bilar) vi har aldrig varit så få bilar som då, men man får ta nya tag.
Vi hoppas med detta kunna sätta Örebro på kartan eftersom det ligger så bra geografiskt sett, och då tycker vi att Örebroare ska hålla ihop, men hur som helst.
Hela programmet är klart inom kort då läggs det ut i denna tråd
Ni som vill ha en heldag med drifting, utställning, allt under samma dag är mycket välkomna.
Mvh Mariana

Sol, värme,regn eller hagelstorm, örebroträffarna missar man inte, beundrar allt arbete som ligger bakom! Ni gör dessa träffar kanon! Vi missar iaf inte en träff arrangerad av er smile

Tack! det värmde riktigt ordentligt..

Keep up the good work! Ser fram emot en heldag med massa bilar och bilfolk! Blir nog att vi kommer med 2 av våra bilar tillomed smile

Volkswagen Golf Mk2 Manhattan "Vinterbilen" (1990)
Volkswagen Vento "Venton" (1993)
Stenzzon
26 juli 2012 · 173 Inlägg

kommer nog ut o ser om de går få upp skåpet på nån liten sladd

In-Sports
27 juli 2012 · 156 Inlägg

HereComesTrouble skrev:
Det fick mig att komma på en idé..

Är det möjligt att placera ljudbilarna lite för sig själva?
Och inte mitt i som tex Ö-o mixen..

Alternativt få dom att dela upp sitt spelande så inte alla spelar olika låtar på högsta volym samtidigt :p

Ska se om vi kan synka och spela exakt samma låt samtidigt! wink

Volvo Xc90 "Widebody By Design By HK" (2004)
Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Volvo V70 "Sveriges häftigaste Volvo 2008" (2003)
HereComesTrouble Livsnjutare
27 juli 2012 · 1 707 Inlägg

In-Sports skrev:

HereComesTrouble skrev:
Det fick mig att komma på en idé..

Är det möjligt att placera ljudbilarna lite för sig själva?
Och inte mitt i som tex Ö-o mixen..

Alternativt få dom att dela upp sitt spelande så inte alla spelar olika låtar på högsta volym samtidigt :p

Ska se om vi kan synka och spela exakt samma låt samtidigt! wink

Det har gjorts tidigare enligt Klarby så omöjligt är det inte cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang