Eftersnack: Västeråsträffen 21/7

MeepMeep Finraggare
22 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Ber om ursäkt om någon störde sig på mina röksignaler på vägen som ledde genom området men att tyda från däckspåren i gatan så har den använts till signalerande tidigare under kvällen.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Kopenga
22 juli 2012 · 133 Inlägg

ingen som har några foton på en röd liten civic som va in och bjöd lite??

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Martin_andersson
22 juli 2012 · 93 Inlägg

Tack för en riktigt naajs träff smile

Volkswagen GOLF MK4 GTI "RiDiN LoW 400hk" (2000)
Griffin200sx westaroze.se
22 juli 2012 · 272 Inlägg

Alla ni som klagar på folk som burnar är ni för stora fjollor att säga till dem live eller? eller tror ni Crew ser allt och ska säga till alla ?
Vi säger till dom vi ser och vi hoppas att ni får mer stake så ni vågar också

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Griffin200sx westaroze.se
22 juli 2012 · 272 Inlägg

Slutpratat om krocken på denna tråd också då den ej har något att göra med Denna träff att göra starta en ny tråd om den isf..

Bilen som gjorde krocken va inte ens på väg från västerås utan på väg emot västerås och detta va runt halv 12 på natten och då är man ej på väg till träffen då den i stora drag var slut. End of story  RIP dock

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
MeepMeep Finraggare
22 juli 2012 · 2 381 Inlägg

För att reda ut begreppen till nästa träff. Var är det ok att burna loss lite? Bara i boxen?

Hajar ju att man inte svarvar loss bland bilarna - men hur är det med "vägarna" som delar av parkeringen?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
jockeiz
22 juli 2012 · 98 Inlägg

Griffin200sx skrev:
Alla ni som klagar på folk som burnar är ni för stora fjollor att säga till dem live eller? eller tror ni Crew ser allt och ska säga till alla ?
Vi säger till dom vi ser och vi hoppas att ni får mer stake så ni vågar också

Att behöva springa efter bilen å säga till personen att ta det lugnt, för att sedan springa tillbaka å ev missa något, känns ganska meningslöst (då personen möjligen inte bryr sig ett skit, för att han ej blivit tillsagd av en crew-ie)
Tror inte att de handlar om att "våga" säga till någon nu.

Volkswagen Caddy "Green Machine" (2006)
Timp_aa Team Whiplash Racing
22 juli 2012 · 146 Inlägg

Tack för en grymm träff! Säger som Vitto klart värt 16mil och kommer garanterat besöka v-ås fler gånger... Tråkigt med olyckor spec när barn är inblandade!

Vet inte hur olyckan skett men man möttes av ett antal idioter som man skulle velat sätta i räcket på väg till träffen

/timpa

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
lego Rotaryhead
22 juli 2012 · 155 Inlägg

Griffin200sx skrev:
Alla ni som klagar på folk som burnar är ni för stora fjollor att säga till dem live eller? eller tror ni Crew ser allt och ska säga till alla ?
Vi säger till dom vi ser och vi hoppas att ni får mer stake så ni vågar också

Jag tror ingen menar något illa mot crew, utan mer att folk som kanske burnar på fel ställe ska läsa det här och tänka till en gång extra nästa gång...

Hur mycket kontroll man än tror att man har över sina grejer så kan ju saker fortfarande gå sönder och dom som burnar med sina bilar lite överallt verkar inte vara dom som lagt mest pengar/tid/kunskap på att bygga så stabila och seriösa grejer som möjligt heller för den delen.

Mazda RX-7 FD3S TYPE-R "Superior JDM" (1993)
Griffin200sx westaroze.se
22 juli 2012 · 272 Inlägg

jockeiz skrev:

Griffin200sx skrev:
Alla ni som klagar på folk som burnar är ni för stora fjollor att säga till dem live eller? eller tror ni Crew ser allt och ska säga till alla ?
Vi säger till dom vi ser och vi hoppas att ni får mer stake så ni vågar också

Att behöva springa efter bilen å säga till personen att ta det lugnt, för att sedan springa tillbaka å ev missa något, känns ganska meningslöst (då personen möjligen inte bryr sig ett skit, för att han ej blivit tillsagd av en crew-ie)
Tror inte att de handlar om att "våga" säga till någon nu.

klaga inte då?

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Griffin200sx westaroze.se
22 juli 2012 · 272 Inlägg

lego skrev:

Griffin200sx skrev:
Alla ni som klagar på folk som burnar är ni för stora fjollor att säga till dem live eller? eller tror ni Crew ser allt och ska säga till alla ?
Vi säger till dom vi ser och vi hoppas att ni får mer stake så ni vågar också

Jag tror ingen menar något illa mot crew, utan mer att folk som kanske burnar på fel ställe ska läsa det här och tänka till en gång extra nästa gång...

Hur mycket kontroll man än tror att man har över sina grejer så kan ju saker fortfarande gå sönder och dom som burnar med sina bilar lite överallt verkar inte vara dom som lagt mest pengar/tid/kunskap på att bygga så stabila och seriösa grejer som möjligt heller för den delen.

Jo det förstod jag och tog ej illa åt heller menar bara att varje år klagar folk på bilar dom ser burna framför dem men ingen gör något åt det ?

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Griffin200sx westaroze.se
22 juli 2012 · 272 Inlägg

Timp_aa skrev:
Tack för en grymm träff! Säger som Vitto klart värt 16mil och kommer garanterat besöka v-ås fler gånger... Tråkigt med olyckor spec när barn är inblandade!

Vet inte hur olyckan skett men man möttes av ett antal idioter som man skulle velat sätta i räcket på väg till träffen

/timpa

Fint välkomna tillbaka smile

Olyckan verkar enligt information ej ha nått med träffen att göra den skedde från fel håll
helt kalr olyckligt hur de en inträffade

Senast redigerat av Griffin200sx (22 juli 2012)

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Timp_aa Team Whiplash Racing
22 juli 2012 · 146 Inlägg

Absolut har uppdaterat mig sj via Aftonbladet hela morgonen.

Ja man tackar man tackar, då kanske man kan planera lite med packlet här hemma att följa med också och inte få de så spontant som de vart nu haha...

Harru koll på när nästa vbc körs?

Griffin200sx skrev:

Timp_aa skrev:
Tack för en grymm träff! Säger som Vitto klart värt 16mil och kommer garanterat besöka v-ås fler gånger... Tråkigt med olyckor spec när barn är inblandade!

Vet inte hur olyckan skett men man möttes av ett antal idioter som man skulle velat sätta i räcket på väg till träffen

/timpa

Fint välkomna tillbaka smile

Olyckan verkar enligt information ej ha nått med träffen att göra den skedde från fel håll
helt kalr olyckligt hur de en inträffade

Team Whiplash Racing
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
Sarala
22 juli 2012 · 22 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … ost=117062

Om någon har info, så säg till ! ! ! !

EW200 Maskinförare
22 juli 2012 · 11 Inlägg

Griffin200sx skrev:
Slutpratat om krocken på denna tråd också då den ej har något att göra med Denna träff att göra starta en ny tråd om den isf..

Bilen som gjorde krocken va inte ens på väg från västerås utan på väg emot västerås och detta va runt halv 12 på natten och då är man ej på väg till träffen då den i stora drag var slut. End of story  RIP dock

Dom körde väl som svin från västerås & rätt igenom räcket & frontade med en bil som var på väg mot västerås? Lite race, två filer ihop till en, ena bilen får inte plats & sen brakar det igenom räcket.
Såg så ut på platsen igår iaf. Men jag kan ju ha fel. Tråkigt att det hände dock.

Träffen var riktigt schysst för övrigt. Lite tråkigt att vissa aldrig lär sig att inte elda däck bland parkerade bilar bara. Men så är det ju alltid & kommer alltid vara.

Senast redigerat av EW200 (22 juli 2012)

_Dalle_ Unknown Örebro
22 juli 2012 · 291 Inlägg

vill gärna veta hur dom två som körde bmw bilarna (en röd och en svart) tänkte som körde om mig på innern så det spruta grus.
Farligt och tråkigt att få mer stenskott i fronten än man redan har:(

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
22 juli 2012 · 14 069 Inlägg

_Dalle_ skrev:
vill gärna veta hur dom två som körde bmw bilarna (en röd och en svart) tänkte som körde om mig på innern så det spruta grus.
Farligt och tråkigt att få mer stenskott i fronten än man redan har:(

Inne på Hälla eller på E18 eller nån annan stans?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
stahrre
22 juli 2012 · 37 Inlägg

Super_motard skrev:
Ganska roligt att kolla te.x när den svarta bmwn nästan snurrar in i alla och direkt efter kutar dom tillbax till exakt samma ställe.. hur är man funtad?
Stå bakom betongen!!.. själv ställde jag bilen precis bakom en sugga så jag kunde sitta på taket och kika med bra utsikt.

En eloge till "stahrre" för mycket kontrollerad körning

Skänker även en tanke till alla inblandade i olyckan igår mycket tråkigt.

//Richard

Den tackar jag för smile

Volvo 740 Turbo "557Whp 695Whp" (1988)
Volvo v70 2,4t "Brukis" (2002)
trippelturbo Trucker
22 juli 2012 · 2 710 Inlägg

Jag kunde inte komma på träffen pga jobb, åkte från Sthlm strax efter kl 19 och det var väldig många bilar som åkte mot västerås i väldig hög fart. Mellan Enköping o Västerås, där vägen smalnar till två, var det två EVO bilar som körde i väldig hög hastighet bara för att hinna före mig! Dåligt!! Körde min tradare i 80, förstår att det är trist o åka bakom en tradare i 80 flera km, i värsta fall mil, men frågan är om det är värt o riskera att nån/nåra åker i räcket??

Jag såg olyckan mellan Enköping o Västerås (den tidigare), otrolig tråkig syn!! Vissa lär ju sig aldrig att köra bil. Alltifrån hastighet till avstånd & sunt förnuft.

Hade kunnat ringa snuten o ange ett ex antal regnr på bilar på väg till Västerås (som jag antar skulle till träffen)! Flera av dessa kände jag igen från g.org.

Fart missbrukare
_Dalle_ Unknown Örebro
22 juli 2012 · 291 Inlägg

Vettemannen skrev:

_Dalle_ skrev:
vill gärna veta hur dom två som körde bmw bilarna (en röd och en svart) tänkte som körde om mig på innern så det spruta grus.
Farligt och tråkigt att få mer stenskott i fronten än man redan har:(

Inne på Hälla eller på E18 eller nån annan stans?

/Benny

e18 påväg hem

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang