hur skall man få djupare.. så jag kan använda mindre påsar t.ex. på timmer eller nära morsan. har 'mini' påsar, men det syns lite för mycket. finns det nån slags snus man kan snusa t.ex. lös? eller nåt .. har snusat en liten tid nu, men vill att det inte skall synas så mycket så folk börjar fundera :S värst är morsan och lärare :S
hur skall man få djupare.. så jag kan använda mindre påsar t.ex. på timmer eller nära morsan. har 'mini' påsar, men det syns lite för mycket. finns det nån slags snus man kan snusa t.ex. lös? eller nåt .. har snusat en liten tid nu, men vill att det inte skall synas så mycket så folk börjar fundera :S värst är morsan och lärare :S
Finns det överhuvudtaget nånting som hjälper? :S
Snusa riktigt stora bak när du är själv så får du en stor krop så kan du pilla in någon Mini port i skolan o hemma eller så lägger du den bara under tungan lite snabbt när nån tittar på dig
Ifs så borde du inte börja alls inte bra på nått sätt hehe
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (28 september 2006)
Finns det överhuvudtaget nånting som hjälper? :S
de är bara å snusa mer, lössnus ska de va
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
okej att tråden är offttrop men va fan vilket jävla samtalsämne ,.
snusa stora kakor är nog ingen idee då de tar ett tag innan du knu""ar upp tandköttet så ta snuset i näven i platta till de lite .
annars kan du ju sätta en på varje sida så syns de inte
Haha ja samtals ämnen man hade när man började högstadiet *miss does days* På mig så syns det inte alls när jag har port inne nu vilket är otroligt skönt.
okej att tråden är offttrop men va fan vilket jävla samtalsämne ,.
snusa stora kakor är nog ingen idee då de tar ett tag innan du knu""ar upp tandköttet så ta snuset i näven i platta till de lite .
Haha ja samtals ämnen man hade när man började högstadiet *miss does days* På mig så syns det inte alls när jag har port inne nu vilket är otroligt skönt.
hehe ne inte mej heller men nu andvänder jag lös o då synd det nästan hur liten jag än gör . "gillar o göra dom riktigt runda o fina
brukar få kommentaren¨på jobbet = blir det inte dyrt när man tar halva dosan i taget
"ne säger man o ler . men tänker dra åt helvete kärring
bra idé så ser jag ut som en bäver
haha japp
jag har ibland ett litet problem som kanske någon snusare kan svara på .
snusar vanligtvis på vänster sida näsan mennär jag gjort det i ca 4-5 dar så gör det furktansvärt ont när man stoppar i en snus på den sidan sådå tar jag o byter sida .
får irriterande huvudvärk o skit som om jag kört upp snuset i hjärnan
bra idé så ser jag ut som en bäver
haha japp
jag har ibland ett litet problem som kanske någon snusare kan svara på .
snusar vanligtvis på vänster sida näsan mennär jag gjort det i ca 4-5 dar så gör det furktansvärt ont när man stoppar i en snus på den sidan sådå tar jag o byter sida .
får irriterande huvudvärk o skit som om jag kört upp snuset i hjärnan
Jag fick oxå ont lite då o då, det e bara att byta sida. Man vänjer kroppen med det oxå. Huvudvärk? Kan jag inte minnas att jag fick... Ett bra tips är att sluta, gjorde själv det valet när tandköttet var på väg att försvinna helt o hållet...
Jag är också 17, men vafan du fyller 18 nästa år. De kan ju inte direkt bestämma över dig. Det mina föräldrar säger ser jag som en rekommendation, och jag vill ju inte göra dem besvikna så oftast lyssnar jag.