Projekt Golf IV !!

Allmän uppfräschning och annat stuk
  • 75 Följare
  • 94 763 Visningar
  • Uppdaterades senast 2 april 2016
RaekmAcKaN
21 november 2012 · 399 Inlägg

Rotiformarna sitter ju bra på en 4a smile Polarn kör 18" på sin Bora. smile

Lycka till med gnistan och allt !

DropShop "Östersundsmaffian"
Z-etter JDMister.2
21 november 2012 · 295 Inlägg

Gold mk2 och Golf IV mina favoritbilar! Prem lagd, detta ska bli kul att följa wink

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
gotich BONKERS
21 november 2012 · 519 Inlägg

har du fått hem fälgarna? släng upp lite bilder på dom! brukar stå inåt i exakta mått et, bred och storlek ;P

Seat Leon ST FR "Tsi150" (2015)
z4power
21 november 2012 · 56 Inlägg

Verkar bli lite klabb över det här.... Känns det som.

Lothigiius
21 november 2012 · 591 Inlägg

RaekmAcKaN skrev:
Rotiformarna sitter ju bra på en 4a smile Polarn kör 18" på sin Bora. smile

Lycka till med gnistan och allt !

Ja det gör dom ju verkligen. 18" skare va smile
Tack du!

Lothigiius
21 november 2012 · 591 Inlägg

Z-etter skrev:
Gold mk2 och Golf IV mina favoritbilar! Prem lagd, detta ska bli kul att följa wink

Härligt! big_smile

Lothigiius
21 november 2012 · 591 Inlägg

gotich skrev:
har du fått hem fälgarna? släng upp lite bilder på dom! brukar stå inåt i exakta mått et, bred och storlek ;P

Blev inte att jag köpte dom. Dom va bara 8 breda, vill ha minst 8,5 /9. Sen känns det inte helt 100 att börja slipa o skit igen. Är rätt sent på de denna gången jämfört med Golf 3ans ATS Cup smile Men jag letar vidare. Säg till om du vet några snygga 18" tongue

Lothigiius
21 november 2012 · 591 Inlägg

z4power skrev:
Verkar bli lite klabb över det här.... Känns det som.

Skulle inte tro de va...är ju jag som sköter dehär. Då blireeeee bra

gotich BONKERS
22 november 2012 · 519 Inlägg

Lothigiius skrev:

gotich skrev:
har du fått hem fälgarna? släng upp lite bilder på dom! brukar stå inåt i exakta mått et, bred och storlek ;P

Blev inte att jag köpte dom. Dom va bara 8 breda, vill ha minst 8,5 /9. Sen känns det inte helt 100 att börja slipa o skit igen. Är rätt sent på de denna gången jämfört med Golf 3ans ATS Cup smile Men jag letar vidare. Säg till om du vet några snygga 18" tongue

vad har du för budget? finns ju mängder av feta fälgar, men pris är ju något som stoppar dom flesta från att köpa. tyvärr. och som sagt 18" är ju lättast att få fitment på annars om man vil åka riktigt lågt så är 17" helt klart de fetaste med redig bred, Jag kör 17x9 fram och 17x10 bak på min bora och de sitter som en käft smäll enligt mig:D

Seat Leon ST FR "Tsi150" (2015)
Lothigiius
22 november 2012 · 591 Inlägg

gotich skrev:

Lothigiius skrev:

gotich skrev:
har du fått hem fälgarna? släng upp lite bilder på dom! brukar stå inåt i exakta mått et, bred och storlek ;P

Blev inte att jag köpte dom. Dom va bara 8 breda, vill ha minst 8,5 /9. Sen känns det inte helt 100 att börja slipa o skit igen. Är rätt sent på de denna gången jämfört med Golf 3ans ATS Cup smile Men jag letar vidare. Säg till om du vet några snygga 18" tongue

vad har du för budget? finns ju mängder av feta fälgar, men pris är ju något som stoppar dom flesta från att köpa. tyvärr. och som sagt 18" är ju lättast att få fitment på annars om man vil åka riktigt lågt så är 17" helt klart de fetaste med redig bred, Jag kör 17x9 fram och 17x10 bak på min bora och de sitter som en käft smäll enligt mig:D

Asså det beror helt o hållet på vad det är för fälgar. Är dom nice och lite udda med ändå snygga så kan jag nog lägga nån extra slant. Hakar inte upp mig på någon budget. Bäst så! smile
Eftersom 4orna har enoooooorma hjulhus så tycker jag att det ser lite litet ut med 17". Så 18" kommer de bli big_smile

almqvist__89
22 november 2012 · 1 140 Inlägg

Works Meisters 18", Finns inget annat alternativ big_smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Lothigiius
22 november 2012 · 591 Inlägg

almqvist__89 skrev:
Works Meisters 18", Finns inget annat alternativ big_smile

Snygga, men vill inte ha med bana igen smile

z4power
22 november 2012 · 56 Inlägg

Kolla in dessa å lacka dem gula till din bil smile

Lothigiius
22 november 2012 · 591 Inlägg

z4power skrev:
http://www.google.se/search?hl=sv&tbo=d&biw=320&bih=416&site=webhp&tbm=isch&sa=1&q=miro+fälgar&oq=miro+fälgar&gs_l=mobile-gws-serp.12...1730437.1735549.0.1736743.11.10.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.1.UARnjIV83IA#i=41

Ah dom va nice, men inte gula! Kommer likna han Johans svarta 4a då...han med baaaaaags

z4power
22 november 2012 · 56 Inlägg

Han har väl inte gula längre eller? Jag tycker ändå gult å
Svart e snyggt.... Kolla bara min när jag byggde före alla andra.. Gula Porsche ok och lågt utan luft
Och svarta centrum på hjul smile

Lothigiius
22 november 2012 · 591 Inlägg

z4power skrev:
Han har väl inte gula längre eller? Jag tycker ändå gult å
Svart e snyggt.... Kolla bara min när jag byggde före alla andra.. Gula Porsche ok och lågt utan luft
Och svarta centrum på hjul smile

Nae inte längre, men kommer jag där också med gula fälgar som liknar hans o sen svart bil så förknippar man eller tänker på hans direkt ju o de vill jag inte smile

Tompa245
22 november 2012 · 152 Inlägg

Härligt projekt smile slå en koll på xxr fälgar, dom har ett par snygga modeller. Tänkte köra xxr 527 18x8,75 på min till sommarn om ekonomin tillåter smile

Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Lothigiius
23 november 2012 · 591 Inlägg

Tompa245 skrev:
Härligt projekt smile slå en koll på xxr fälgar, dom har ett par snygga modeller. Tänkte köra xxr 527 18x8,75 på min till sommarn om ekonomin tillåter smile

Kul att du gillar de smile Det finns så sjukt många snygga fälgar. Det svåra är ju bara att välja vilka man vill ha.
Fin Golf du har! De är nåt speciellt med röda 4or alltså smile Vilken färg ska du ha på fälgarna då?

Tompa245
24 november 2012 · 152 Inlägg

Lothigiius skrev:

Tompa245 skrev:
Härligt projekt smile slå en koll på xxr fälgar, dom har ett par snygga modeller. Tänkte köra xxr 527 18x8,75 på min till sommarn om ekonomin tillåter smile

Kul att du gillar de smile Det finns så sjukt många snygga fälgar. Det svåra är ju bara att välja vilka man vill ha.
Fin Golf du har! De är nåt speciellt med röda 4or alltså smile Vilken färg ska du ha på fälgarna då?

Jo, det finns ju ganska många fälgar att välja på wink Tack smile Det blir guldiga fälgar, tycker de passar sjukt bra till röd bil smile

Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang