Eftersnack: Linköpingsträffen 25/8-12

Mitox89
26 augusti 2012 · 11 Inlägg

borde finnas nån som har på oss 2 tycker ja:)

TEASER Svetsare
26 augusti 2012 · 828 Inlägg

Mitox89 skrev:
borde finnas nån som har på oss 2 tycker ja:)

jag har på båda samtidigt mobilfilm ska försöka slänga in den snart

Angry Drift Team
VolvoBrud89
26 augusti 2012 · 111 Inlägg

Tråkigt att vädret var som det va,
Dock så gick de inte bra för mig att sladda/drifta då ett stag på min bakaxel pajja för mig hmm ..
Men turen fanns att det fanns mkt trevligt folk att umgås med !

Senast redigerat av lilltofta (26 augusti 2012)

"Driv it, like you hate it ! ;)
Puffen92 DinoSaurie
27 augusti 2012 · 216 Inlägg

Vitamin skrev:

Puffen92 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=178784&album=39773&saved
Här kommer mina bilder tongue
Och lite utöver de här...
Vem vare som körde en Röd Subaru på väg mot åtvidaberg på 35:an runt 23:15? (en grön ford focus låg framför från Linköping (körde om denna neranför fartkameran efter flygfälte) -> grebo?)

http://www.youtube.com/watch?v=2zd29EnW … e=youtu.be <-- en stackars video från drag:et tongue

Grön Focus,Tiden,vägen och färgen stämmer in på mig, men jag kör en röd evo om det kan ha varit jag smile

Sorry! vid nämre eftertanke så va de ingen subba..de va ju din evo :$ (skyller på att jag var trött när jag skrev) :]
jag som hade hoppas du ville leka på fillingerakan sad jag menar..du gasa ju ikapp en bit efter rondellen xD

Senast redigerat av Puffen92 (27 augusti 2012)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Aerodynamik ...
27 augusti 2012 · 7 120 Inlägg

Tjejen har en hel del bilder, tar ett litet tag att redigera bara. smile

Skwie
27 augusti 2012 · 80 Inlägg

Mitox89 skrev:
borde finnas nån som har på oss 2 tycker ja:)

Ja de borde det smile var riktigt kul att köra tillsammans och försöka twin drifta lite:)

BMW E30 S38 (1989)
SpeedManiac
27 augusti 2012 · 49 Inlägg

ingen som har nånting från rejsen? tongue

Puffen92 DinoSaurie
27 augusti 2012 · 216 Inlägg

SpeedManiac skrev:
ingen som har nånting från rejsen? tongue

jag drog upp 1.. med en civic vs en volvo :p nån borde ha mer mtrl..va mkt prat om filma där jag stod allafall ^_^

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Helvete_racing Arg Snickare
27 augusti 2012 · 875 Inlägg

släng upp då

DalleRacing
28 augusti 2012 · 1 738 Inlägg

Bedrövligt hur folk kör, vissa lite respekt till folket som går o har sina bilar på parkeringen! Detta har gått för långt, varenda träff är de nån idiot som gör de vi säger man inte ska!!! Jag kommer bli skogstokig när nån burnar där jag ställt bilen, jag lovar att utdela en fot i dörren till den som gört så kanske ni fattar! Ärligt så gick jag så sakta jag kunde över vägen mellan parkeringen o sladdparkeringen så de skulle komma nåt pucko i full rulle mot mig så jag kunde få utdela ett raseriutbrott!

Lugna för helvete ner er nu, även vissa på sladdplanen vissade brist på respekt när dom började köra ut på vägen man kör in till parkeringen på för att runda den lilla delen in till parkeringen igen! Du visade bara att du har brist på kontroll o allt för ivrig att tro att folk tycker du är häftig!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Caesaar
28 augusti 2012 · 4 Inlägg

Skulle vara kul om någon fick med beemern på video från Köpetorp. Hojta till i så fall. Tack för en trevlig träff, bortsett från er oansvariga alkoliserade snorungar och gasglada idioter på parkeringen. Respektera mannen, respektera bilen !

Mitox89
28 augusti 2012 · 11 Inlägg

om de där ska va pikat mot mej så tycker ja du kan åka på frälsningsarmens gruppresor ist! åkte ut o runda den där 2 ggr. och inte en bil i närheten!
håller med när folk kör som svin bland bilarna att det är fel! o inte tala om glasflaskor o alkohol !
ska vi börja prata säkerhet så ska du nog inte äns tänka på o åka på racen imellan åt, folk springer rak över när man åker tillbaka, fick " rädda " en vän som höll på o bli överkörd vid linen osv!
Inget o tjafsa om! tyckte de var lite löjligt!

Senast redigerat av Mitox89 (28 augusti 2012)

Caesaar
28 augusti 2012 · 4 Inlägg

Syftade du på mitt inlägg nu Mitox89 ? För det var inget personligt angrepp. Var mer allmän kritik då det är synd att många kasta burkar och skräp runt omkring sig, folk kör på varandra, vissa gasar på bland bilar som vissa säkert spenderat hundratusentals kronor på. Men tar du åt dig så gör du det väl av en anledning antar jag. OM det nu var mig du svarade på. Race ska utföras under kontrollerade former, vilket jag tycker funkade riktigt bra på köpetorpsträckan. Vet man om att det pågår ett race eller är bilar på vägen så håller man sig där ifrån. Crew eller åskådare, man ska hålla sig till kanten med en god marginal till vägen.

Om din kommentar inte var riktad till mig, ta det inte personligt. Se det då som ett allmänt inlägg av mig.

volvo740glt16v
28 augusti 2012 · 151 Inlägg

Tror nog att om var och en har koll och uppsikt på sig själv . och att alla de som dricker stannar hemma så blir det nog bättre. Både med nedskräpning och kontroll över sig själv. Och är ju trots allt en bilträff så man ska ju inte bli förvånad om någon kommer farande som fan. Men har man upp sikt och är nykter så går de att undvika att bli påkörd. För de kommer alltid finnas några som kör som fan på fel ställe!

Volvo 740 16v Turbo "601hk-760nm" (1988)
Caesaar
28 augusti 2012 · 4 Inlägg

volvo740glt16v skrev:
Tror nog att om var och en har koll och uppsikt på sig själv . och att alla de som dricker stannar hemma så blir det nog bättre. Både med nedskräpning och kontroll över sig själv. Och är ju trots allt en bilträff så man ska ju inte bli förvånad om någon kommer farande som fan. Men har man upp sikt och är nykter så går de att undvika att bli påkörd. För de kommer alltid finnas några som kör som fan på fel ställe!

Mycket sant.

M-Axelsson
28 augusti 2012 · 166 Inlägg

fick en video ifrån racet...måste finnas fler som har då det var en jäkla massa mobiler uppe :-)

http://player.vimeo.com/video/48358822

vet inte hur man vrider på bilden så klaga inte.

Turbo femma
Caesaar
28 augusti 2012 · 4 Inlägg

M-Axelsson skrev:
fick en video ifrån racet...måste finnas fler som har då det var en jäkla massa mobiler uppe :-)

http://player.vimeo.com/video/48358822

vet inte hur man vrider på bilden så klaga inte.

Bara jag som inte kan se hela videon ?

tobbe_ek
28 augusti 2012 · 58 Inlägg

Jag har massor med "drift videos " på telefonen men vet inte hur jag får upp dem här på garaget hmm har ingen dator nån som vet hur jag gör så kan jag ladda upp från alla årets träffar :-)

dude this is stupid yeah i know lets do it
Helvete_racing Arg Snickare
28 augusti 2012 · 875 Inlägg

så jävla tröttsamt att inte en ända jävel kan lägga upp det dom filmar. något cred ska man väl få för man riskerar att köra sönder sin bil bara för att folk ska få lite kul att titta på..

tobbe_ek
28 augusti 2012 · 58 Inlägg

Helvete_racing skrev:
så jävla tröttsamt att inte en ända jävel kan lägga upp det dom filmar. något cred ska man väl få för man riskerar att köra sönder sin bil bara för att folk ska få lite kul att titta på..

Jag lägger gärna upp vet bara inte hur jag dra bära mig åt hmm

dude this is stupid yeah i know lets do it
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang