Tjaaba. Tänkte börja ett vinterprojekt på min införskaffade Skyline r32 GT-R. Startar det här projektet mest för att jag vill se tillbaka på alla mina ändringar. Motorn byggdes klart hösten 2011, så nu denna vintern 2012 blir det... Visa mer
Tjenare, har vart fullt upp så inte hunnit greja nått större.. men alla rör till bältesfästet samt till stabiliseringstaget är klara. Ska börja svetsa på lördag om allt går som planerat har även beställt lite smått till inredningen som jag hoppas kommer inom kort..!
Börjar med allt invändigt just nu sen kommer de hända saker på kaross osv... hittade lite rost i bagagen som ska lagas, så ner med tanken och börja svetsa lite där me
Lägger snart upp fler bilder på lite saker som kommer göras.
Imorgon kommer polaren med svetsen så vi får börja byggt upp allt som ska i. ska bli kul att se hur de kommer se ut sen lägger upp fler bilder ev imorgon på hur långt vi hunnit.. men de ska nog inte vara några större konstigheter
börjat demontera andra stolen för att få skenan...
fick handlat lite plattjärn idag och kapat upp till dom nya stolsfästena. 30x8 mm borde hålla
I dom sitter man riktigt gott! är sugen på att få i dom nu, men är allt lite pill kvar innan allt är klart. men kommer nog bli helt ok?