Tjaaba. Tänkte börja ett vinterprojekt på min införskaffade Skyline r32 GT-R. Startar det här projektet mest för att jag vill se tillbaka på alla mina ändringar. Motorn byggdes klart hösten 2011, så nu denna vintern 2012 blir det... Visa mer
Ser bra ut. Fortsätt så! Och hoppas man får se bilen i sommar Fan va sugen man blir på en Skyline
Haha bara att köpa sig en! Finns många för vettiga pengar. Ses nog säker på nån träff:)
Har sett att det finns många, men man ska har råd med inköp, försäkring och lite saker man själv vill göra. Blir nog någon gång i framtiden
Själv tänkte jag inte så långt utan bara köpte då de vart en drömbil länge för mig:) men någon gång i sitt liv måste man äga en r32.a! Helt sjukt underbar att köra!!
Børjar bli bra detta! Vad ær det før 3 mætare du har i mittkonsolen? En fin væxelknopp hade vart något! Password JDM 530gram Brass knopp ær en tung tuffing som skulle nog bli fin i din R32'a!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Børjar bli bra detta! Vad ær det før 3 mætare du har i mittkonsolen? En fin væxelknopp hade vart något! Password JDM 530gram Brass knopp ær en tung tuffing som skulle nog bli fin i din R32'a!
volt, olje temp, laddtryck. jo jag vill allt byta ut den vart inne på en nismo knopp vit men bara de är 1000 kr så får avvakta lite med de just nu tackar för kommentaren! de ger motivation!!
besikta med huvlås? går det eller blir dom griniga. vass kant eller annat? köpte mig huvlås (sprint modell) och vill helst ta bort orginal låset och ersätta helt med sprintar.. blir dom griniga på de me?
Dom sa inget om de på min bil, men de finns ju paragrafryttare som säkerligen kan gnälla över det. Många på Uddevalla bilprovning är ju helt bedrövliga i min mening om småskit.....
Dom sa inget om de på min bil, men de finns ju paragrafryttare som säkerligen kan gnälla över det. Många på Uddevalla bilprovning är ju helt bedrövliga i min mening om småskit.....
jo dom i uddevalla brukar vara fitt*r men jag får väll testa och se vad dom säger. säkert inte de ända dom gnäller på
En tejpbit över det under besiktning lär väl duga annars. Huvlås kan va en bra idé om du byter huv ja. Vissa kolfiberhuvar har inte så starkt fäste till original lås sådden kan gå av när man kör lite fort.
En tejpbit över det under besiktning lär väl duga annars. Huvlås kan va en bra idé om du byter huv ja. Vissa kolfiberhuvar har inte så starkt fäste till original lås sådden kan gå av när man kör lite fort.
jag får se vad dom säger har hört att 1,5 cm är de som får sticka upp innan de klassas som vass kant eller utstick..