Känns som jag får börja ta tag i denna skiten nu igen..
![https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87331/87331-be89e6ac1b17a35d29556d92d6f4dc01.jpg]()
Hela ESI kabelhärvan med P28 ECU och OBD1-OBD2a conversion
![https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87331/87331-c67c52f629183d09dd1ab96a4df6369b.jpg]()
Ena änden på ESI kabelhärvan, alla kablarna ska hitta rätt plats mellan änden och boxen. (Hjälp..)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87331/87331-bc0c315a56ff03cb6dd3d64929340be4.jpg]()
Andra änden, samma sak här.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87331/87331-7bfaef551647bae970548f65b8444a0b.jpg]()
Såhär kommer det isåfall bli, mittendelen från OBD konvertionen får klippas isär o lödas nya kablar på.
Vad jag kan hitta så är kablarna i B-Connectorn följande:
(Den i mitten)
![http://www.dodo-upgrades.nl/obd1swapd14a34_bestanden/image002.jpg]()
IGP - Battery feed, only active when key is turned
ACS - A/C switch
STS - Starter switch
CYP - Cylinder position, (P)ulse or (M)ass, gives one pulse during each cam shaft rotation
TDC - Top dead centre, (P)ulse or (M)ass, gives four pulses during each cam shaft rotation
CKP - Crankshaft position, (P)ulse or (M)ass, gives several pulses (~20?) during each cam shaft rotation
LG - Ground for battery circuit
VSS - Vehicle speed sensor
Alla stämmer inte helt.. Jag fattar inte ett skit
