Det där biltema våtvaxet, för typ 30kr, funkade över förväntan eller ...va sägs?
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
tänkte försöka ordna en ny hb dörr på fredda så man slipper den stora bulan som min har
´har en rostfi vit ja men bor ju en bit bort
hahaha 70 mil dock inte säkert att det blir något på fredag, tänkte ju åka te returbilen men verkar som det ska regna här på fredda o ja hatar att köra o skruva i regn. blir nog att ja köper en dörr på skroten här och målar om
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
tänkte försöka ordna en ny hb dörr på fredda så man slipper den stora bulan som min har
hahaha 70 mil dock inte säkert att det blir något på fredag, tänkte ju åka te returbilen men verkar som det ska regna här på fredda o ja hatar att köra o skruva i regn. blir nog att ja köper en dörr på skroten här och målar om
Regn = sladdväder för en trött gl
hehehe
Du är liv
Fy faan så gott o vara hemma Tänkte ju åka till jb skroten i jönköping idag ja o ett par kompisar för o hämta en hb dörr men e4 an va ju givetvis avstängd för att den var översvämmad stod la på e4an en timme sen kom jag på att man kan ju gena genom jönköping men de var fler än ja som tänkte så slutade med att vi sket i skroten o åkte till biltema istället tog bara 1 timme att köra genom jönköping till biltema x) vilket går på 10miluter annars så nu har jag köpt ett nytt strålkastarglas till höger sida som ska monteras imon stannade till o hämtade ett par dörrar på hemvägen hos en kompis i stället. svarta dörrar blev det som ska lackas vita men inget jag tänker ge mej på nu på en gång tog bägge högerdörrar framdörren är säker alltid bra att ha
kompisen tog den bild
Du är liv
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.