Henkix skrev:
RightFront skrev:
Henkix skrev:
ja, många som gnäller på biltemas lacker tycker jag men för mej har dom alltid funkar skit bra!

luktar tillomed exakt lika dant som dom dyrare, ja tror inte det e så mycket som skiljer på biltemas o dom lite dyrare. ( tänker nu då på motorlacken och deras värmebeständiga lacker)

Biltemas värmebestående lack funkar inget vidare på grenrör och klarlacken har ingen vidare finish
Standardfärgerna är bra, men man kan få CRC-lack mycket billigare på många andra ställen

inte lika stort utbud av färger, men ack så mycket bättre
tillbaka till ämnet, snygg övningsmotor du

jojjomään

vi målade en kompis grenrör med den silvriga för ca 1½ år sen o den sitter fortfarande

klarlacken tycker ja funkar fint också, spoilern fram på bilen min är lackad i biltemas bättringsfärg o klarlack o är blank o fin

en del flaskor med lack kanske är gamla o dåliga medan andra kanske är nyare?
javisst har jag, tackar

nästan synd att det inte är den riktiga, tror övningsmotorn åker ut på försäljning till våren

Kan ju iofs bero på grenrör? jag har bara testat den på stål, gjutjärnsklumparna som sitter original kanske det fungerar bättre på
Tycker du får lotta ut motorn till dina följare

nej men behåll den, man får inte mycket för dessa motorer, trots ditt fina jobb med den

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P