29 december 2013
Trådstartare
volvo-93 skrev:
Du är riktigt grym du

Det är så himla roligt se att du tar hand om din bil så här, bästa projekt tråden på hela garaget bara en massa

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Fortsätt så här jag kommer alltid följa detta projekt

Tackar

man blir så glad av såna här kommentarer, riktigt roligt

jajjamän det ska jag göra

gugge1234 skrev:
Instämmer med ovan, bästa projektet på garaget. Blir fortfarande lika imponerad av ditt arbete. Riktigt fräsch kommer den bli!

tackar

Himla roligt att läsa

Jiiimmie skrev:
Skaff en pärm och börja dokumentera alla kostnader bättre från och med nu. För skulle nått hända med bilen (peppar peppar) så har du allt nerskrivet och alla papper på plats och du kan nog få ut en mycket mer på försäkring då.
Hade själv gjort det när jag fick klåfingriga personer på min bil. De ville ge mig mellan 2-3000kr först men visade alla kvitton på köp etc o fick ca 13 för allt ^^
hehe

Ja har en pärm med massa plastfickor i som ja har alla kvitton i

Surric skrev:
Jiiimmie skrev:
Skaff en pärm och börja dokumentera alla kostnader bättre från och med nu. För skulle nått hända med bilen (peppar peppar) så har du allt nerskrivet och alla papper på plats och du kan nog få ut en mycket mer på försäkring då.
Hade själv gjort det när jag fick klåfingriga personer på min bil. De ville ge mig mellan 2-3000kr först men visade alla kvitton på köp etc o fick ca 13 för allt ^^
Ja, det är rätt smart! Jag har sparat varje litet kvitto som jag har handlat till min
Som du säger så kan det vara bra att ha i framtiden om man eventuellt någon gång skulle få för sig att sälja den

javisst, kvitto är fint att ha

volvo-93 skrev:
Det är jätteroligt och veta hur mycket pengar man lägger ner på sin bil så kvitton är alltid roligt räkna ihop

Så jag har sparat mina kvitton till min bil och jag kollade för ett tag sen hur mycket pengar jag har lagt ner på min Volvo och det blev ca 40000 kr, och bilen fick jag av pappa 2008 och började renovera den 2011.
hehe

ja ska räkna mina kvitton när jag är klar för denna vinter sen

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.