haha det har du lite rätt i Kanske är värt att byta bussningar i spakstället? Gör en jävla skillnad i känslan när man kör, fast dom kanske är fräscha?
jag har aldrig grejat med det så det vet jag inte hur man gör men man kan ju alltid lära sej hur känner man om dom är dåliga?
Hur man känner om dom är dåliga? Jo, växelspaken känns som en sladdrig porrkuk, om du någon gång har kännt på en sådan vill säga Nej men är inte växellägena fasta och goa så byter man bussningar runt kulan och längst ner
haha det har du lite rätt i Kanske är värt att byta bussningar i spakstället? Gör en jävla skillnad i känslan när man kör, fast dom kanske är fräscha?
jag har aldrig grejat med det så det vet jag inte hur man gör men man kan ju alltid lära sej hur känner man om dom är dåliga?
Hur man känner om dom är dåliga? Jo, växelspaken känns som en sladdrig porrkuk, om du någon gång har kännt på en sådan vill säga Nej men är inte växellägena fasta och goa så byter man bussningar runt kulan och längst ner
aha okej då e mina rätt hyffsade dock behöver nog min kompis byta på sin för när man har i 3an på den så kan man röra spaken som om de va fri läge
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
var en vända på skroten idag med en kompis o tittade lite, fick även med mej kamera så bjuder på lite bilder därifrån har även fått en ny framtidsplan, o de e att skaffa ett expansionskärl de där fyrkatiga kärlet som sitter på de flesta 940 bilder från skroten ja tog:
vafaan är det glasfiber skärmar på alla dessa?
hahaha
gick nog inte så bra på besiktningen
945a med riktigt fräscha 740 turbo fälgar
frään
en mercedes ska detta föreställa
en 960
denna 940 hade inte jag velat åka i
vafan?! missbruk ju o skrota en bli med nytt biltema batteri
en 740 jag var med o körde sönder i skolan. 12-tusen mil hade den gått
haha nån som inte vart så duktig o laga batterilåda i en 745a
bilen jag tog min hatthylla och dörr ifrån
har nog gått lite brett
kompisens farfars gamla förd med splitter ny vattenpump skrotade pga rost i golv
en rostfri 945a LTT med grå halvskinn, ena stolen fattas för den har jag byggt data stol av
turbon var de första som försvann från den
en till som inte vart så värst duktig på att laga rost
rätt fin inredning tycker jag synd att den inte va blå då hade jag köpt den direkt!
hahhaha saab emblem på en 740
Du är liv
Vad tror du dom tar för boxarna till Lätttryckaren? Fanns ju massa gott på den där skroten!
EDIT: och nej, pv hade inte glasfiberskärmar original, men många rostade bort så... Glasfiber is the shit!
Senast redigerat av werd (12 april 2013)
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Vad tror du dom tar för boxarna till Lätttryckaren? Fanns ju massa gott på den där skroten!
EDIT: och nej, pv hade inte glasfiberskärmar original, men många rostade bort så... Glasfiber is the shit!
jag vet inte riktigt. har vart 2 st som jobbat där. en som alltid var glad o billig o en som alltid var tjurig o dyr. och han den dyra tjuriga gubben skulle ha 400kr för en bränsle box från 2/7/940 och nu jobbar han inte där längre utan bara den glada billiga som jobbar där så jag gissar la runt 200-300kr tändbox kostar 200kr
aha okej
Du är liv
liten skriftlig update va nere i garaget o kopplade in 940 värme reglaget för se om det funkade. värmen funkade som den skulle och även fläkten. dock kom luften nere vid fötterna och munstyckena på brädan hela tiden hur man än vred på knappen, gick alltså inte o få luften att komma där fram på framrutan så jag satte tillbaka de gamla reglaget igen
Du är liv
synd att fler och fler skrotar skiter i att tömma alla kärl på bilarna såg att det fanns en bil med full spolarvätskebehållare från en av dina bilder. sist jag va på våran dåliga skrot stod en bil med kylarvätska som sipprade ut utställd på plockgården
sett mycket bilar på sistonde som de verkar skita i att tömma innan de ställs ut och det är synd =/ det bättrar inte precis på bilkulturens rykte och att plocka delar från skrotar kan betyda liv eller död för vissa bilar
synd att fler och fler skrotar skiter i att tömma alla kärl på bilarna såg att det fanns en bil med full spolarvätskebehållare från en av dina bilder. sist jag va på våran dåliga skrot stod en bil med kylarvätska som sipprade ut utställd på plockgården
sett mycket bilar på sistonde som de verkar skita i att tömma innan de ställs ut och det är synd =/ det bättrar inte precis på bilkulturens rykte och att plocka delar från skrotar kan betyda liv eller död för vissa bilar
fin skrot i övrigt dock
jo men dom tömmer bilarna på alla vätskor på denna skrot. kanske inte på en gång men innan dom läggs upp på "högen" där bilar står som e redo att pressas så kör dom in bilarna med hjul lastaren i verkstaden och tömmer bilarna på alla vätskor och plockar även bort lite plast detaljer ja det är en trevlig skrot
Du är liv