ja då fick det bli en veldigt sen uppdatering;( men det har hänt lite nu iaf:) start motorn la av så den är bytt, 2 gånger;( hatar att inte vara säcker på att de man har liggandes funkar:( men men så har jag även dragti kablar genom bilen:) fått i en tjockare kabel till ex batt i bak med bara montering som kvar står:) sedan har jag även bytt till mig en lite bätre beg turbo dock en saab turbo som passar rakt på den ska tåla lite mer ladd säjs det så ja får testa
men ja nu till lite bilder:)
då vart förar sätet ute:)
slet ut halva baksätet för att underlätta jobbet:)
lite kabel som kräver så mycket jobb:( men de kommer garanterat spela bättre med slutsteg på dörrhögtallrna:)
började få fason här bak me:)
de kommer bli bra att ha slutstegen lite mer undan stoppade:)
börjar lickna nått igen:)
ja troffe kabeln skull vart för kort men ja nu räcker den ju nästan som start hjälp:)
limmade fast mätar hållarna lite provisrisk:( ska ju ner te elmia med den så vill inte ha de slängades så detta fick duga tills dess. bara att jag funderar på montera vatten tempen där turbo trycket satt innan ist:)
blev iaf hyffsat:)
lite lim
lite kabel till dörrarna
den övre bleb ju lite sne ja:(
lite mer mek:)
mitt nya bas rör lite mer än 2 meter:)
här gjorde jag ett stort misstak:( kollade inte om startmotron funka:( jävla dynga
nye turbon:)
lite mer basportar:)
bara dörrpaneler kvar:) har bestält lite mer dioder som skall in i den ena bak dörn:)
det börjar ta sig:)
nye turbon:) har aldrig mekat med detta så har lite funderingar:) den röda ploppen som är till vatten ingång ska den va kvar eller tas bort
kommer upp bild på den snart:)
denna plopp menade jag:)
om det finns någon turbo mekar i närheten så kan ni gärna svara på min fundering:) kommer nog en uppadtering inom kort för mina dioder borde komma i mörn eller fredag:)