Måste säga att valfenan kommer passa som handen i handsken på bilen din!
Ja jag tror den kan funka rätt fint. Dock har väldigt många emot den häromkring i byn . hörde senast igår när jag la på den att den kunda jag elda upp . Men man ska väll gå sin egen väg utan att lyssna för mycket på andra .
Ford Sierra M50 projekt (sfro)
Spacer.se - Sveriges största spacertillverkare
Måste säga att valfenan kommer passa som handen i handsken på bilen din!
Ja jag tror den kan funka rätt fint. Dock har väldigt många emot den häromkring i byn . hörde senast igår när jag la på den att den kunda jag elda upp . Men man ska väll gå sin egen väg utan att lyssna för mycket på andra .
Jag själv skulle vilja ha en sån, även lika med att bekanta tycker att dom är groteska! Säg till om du tänker bränna upp den!
Ledig dag då har här hänt lite grejer. Drog ut till en lokal skrothandlare och fick skruvat av en styrväxel med servo med rattstång. Väl tillbaka i garaget visade det sig att jag har ett ögonmått som är över det normala. Styrväxeln fick precis plats. knappt en MM mellan styrväxeln och tråget. Fick även längt rattstången så den funkar bättre till den nya sittställningen. Det som står på tur är att få dit pedalstället helt.
Har lagt igen Ventelationen i golvet fram. Måste fixa en schystar bussning i torpeden till rattstången blev rätt slappt där nu när rattstången blev så lång .
Sen blir jag tvungen att bredda tunneln till slavcylindern men hur jag ska göra detta snyggt är frågan. Någon som har en ide?
Har börjat färdigställa det sista "stora" i kupen. Förarplatsen.
Breddat tunneln lite för att få plats med manlig hand till slaven och en och annan slang och rör. svetsat igen ventilationen i golvet och börjat på plattan till pedalstället.