Angående: Karavan lördagen den 30 mars till elmia?

lavemangkillen
11 januari 2013 · 441 Inlägg

tänkte höra om någon känner sig mer manad. förslag på vettig samlignsplats. och tid då vi rullar upp?

jag har för en gång skull lite förväntningar på detta året med tanke på dom nya hallarna som ger mer en dubelt så stor plats mot tidigare år.

är bäckebol ett bra ställe att mötas upp på? sej klhalv9 avgång vid 9?
har ni egna ideer så skriv dom smile

Mvh Adam

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
lavemangkillen
15 januari 2013 · 441 Inlägg

tråkigt att ingen verkar nappa aja roll

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
FatManCustoms grön aktivist
16 januari 2013 · 846 Inlägg

Fortfarande osäkert om jag ska till mässan, hänger helt och hållet på om jag hinner få klart min bil tills dess!

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
lavemangkillen
16 januari 2013 · 441 Inlägg

Okej hoppas du får klart den då det är än så länge jag och 3 andra imprezor.

Ingen annan som känner för att åka vid kvart i 9 eller vid 9 tiden. Det blir ju en garanterat lååågn dag så jag känner att jag vill sova lite extra

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
FatManCustoms grön aktivist
16 januari 2013 · 846 Inlägg

Beror på barnfödsel med för min del wink.

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Shalle89
18 januari 2013 · 705 Inlägg

Det blir nog en VIP karavan för min del i år.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
lavemangkillen
18 januari 2013 · 441 Inlägg

Shalle89 skrev:
Det blir nog en VIP karavan för min del i år.

vadå vip karavan? de brukar väll inte vara så mycke fina bilar ute så tidigt på året :-P

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Schteekjeppe
22 januari 2013 · 70 Inlägg

Sitter i Trollhättan, verkar som vi kanske blir 5-10bilar. är inte klart än, men skriver vid senare tillfälle

Audi A4 "2.0TFSI Quattro" (2011)
lavemangkillen
23 januari 2013 · 441 Inlägg

Schteekjeppe skrev:
Sitter i Trollhättan, verkar som vi kanske blir 5-10bilar. är inte klart än, men skriver vid senare tillfälle

härligt jag räknar med att åka vid halv 9 från bäckebol. än så länge är dw ju bara mig + 4andra som kommer. men de blir förhoppningsvis fler ju mer.vi närmar oss.

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
jonne111 SR crew
23 januari 2013 · 101 Inlägg

ja dyker säkert upp på denna karavanen smile

bara inte de inte blir som förra året, då åkte folk från samlingsplatsen tidigare än som var bestämt.

så då blev de ju så att de vart jag och typ 2-3 andra bilar som åkte upp dit

Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke
Volvo V70 2,4T "Slow Retards Crew" (2000)
lavemangkillen
23 januari 2013 · 441 Inlägg

jonne111 skrev:
ja dyker säkert upp på denna karavanen smile

bara inte de inte blir som förra året, då åkte folk från samlingsplatsen tidigare än som var bestämt.

så då blev de ju så att de vart jag och typ 2-3 andra bilar som åkte upp dit

jag kan garantera att jag och subaru pluss subaru folket stannar tills avgång wink

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
lavemangkillen
23 januari 2013 · 441 Inlägg

vill passa på att gnälla redan nu med "regler"

Kör med förnuft inget rövsniffande och gör säkra omkörningar. de kommer säkert fortfarande vara kallt ute.

detta är ientligen de enda jag kan komma på mycke enkelt och gör de hela mycke trevligare för oss alla:)
ingen vill ju krocka med sin "finbil" på årets första riktiga event. så snälla försöka visa varandra hänsyn:)

på platts kan vi även diskutera ev stopp för dom som har påskfirande öldrickare med i bilen.roll

hoppas ni lyckas läsa vad jag skriver dysleksi!

PöZz

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Schteekjeppe
24 januari 2013 · 70 Inlägg

Hoppas det inte blir som sist.. snö kvällen innan, så hade man sommardäck m.m

Audi A4 "2.0TFSI Quattro" (2011)
Schteekjeppe
24 januari 2013 · 70 Inlägg

lavemangkillen skrev:
vill passa på att gnälla redan nu med "regler"

Kör med förnuft inget rövsniffande och gör säkra omkörningar. de kommer säkert fortfarande vara kallt ute.

detta är ientligen de enda jag kan komma på mycke enkelt och gör de hela mycke trevligare för oss alla:)
ingen vill ju krocka med sin "finbil" på årets första riktiga event. så snälla försöka visa varandra hänsyn:)

på platts kan vi även diskutera ev stopp för dom som har påskfirande öldrickare med i bilen.roll

hoppas ni lyckas läsa vad jag skriver dysleksi!

PöZz

Själva grejen är ju att åka ihop o inte köra ikapp. Men känns som det alltid är så.

Var samma sak hem ifrån sälen, hade inte bråttom ville bara köra före (för att det är kul) men ska ju inte leka med döden, vi ska ju komma dit hela big_smile

Audi A4 "2.0TFSI Quattro" (2011)
lavemangkillen
24 januari 2013 · 441 Inlägg

Därför jag ber er redan nu att hålla avståndet och hastigheten ;-) jag kommerbäven be er om detta på platts. Jag vet att många säkert tycker jag är dryg som tjatar om detta. Men ingen vill ju behöva åka ambulans till jönköping hoppas jag:-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
FatManCustoms grön aktivist
24 januari 2013 · 846 Inlägg

Enkel lösning : kör med snygga vinterfälgar wink.

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
lavemangkillen
24 januari 2013 · 441 Inlägg

Confide skrev:
Enkel lösning : kör med snygga vinterfälgar wink.

hehe jo men jag brukar inte imprezan på vintern så de känns lite dumt att köpa ett par däck + fälg bara för att åka ditt :-P

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
jonne111 SR crew
30 januari 2013 · 101 Inlägg

hejsan

såg att de kommer bli ännu en karavan( http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263465 )
fast den avgår lite tidigare än denna

de har inte pratas om att slå ihop dessa två till en?

Då lär de ju vara fler bilar, och då blir de hela roligare

vad säger Lavemangskillen? smile

Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke
Volvo V70 2,4T "Slow Retards Crew" (2000)
lavemangkillen
31 januari 2013 · 441 Inlägg

jonne111 skrev:
hejsan

såg att de kommer bli ännu en karavan( http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263465 )
fast den avgår lite tidigare än denna

de har inte pratas om att slå ihop dessa två till en?

Då lär de ju vara fler bilar, och då blir de hela roligare

vad säger Lavemangskillen? smile

jo vi har pratat om de men han vill åka så tidigt. och han vill absolut inte.ändra ain tid:-(  ja känner att dem stunden man får sova extra hjälper mycke för att orka den långa dagen. aen känner jag att de äe liite onödigt att vara sär precis när dom öppnar. om man ska vara med på allt kul så blir dgen väldigt lång.

jag akapade denna tråden främstbi syfte. om fler ville åka lite senare som mig. jag har lite vänner från subaru klubben jag kommer åka med. om folk hälre åker tidigare. fast ju fler destu roligare helt klart:-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
jonne111 SR crew
31 januari 2013 · 101 Inlägg

lavemangkillen skrev:

jonne111 skrev:
hejsan

såg att de kommer bli ännu en karavan( http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263465 )
fast den avgår lite tidigare än denna

de har inte pratas om att slå ihop dessa två till en?

Då lär de ju vara fler bilar, och då blir de hela roligare

vad säger Lavemangskillen? smile

jo vi har pratat om de men han vill åka så tidigt. och han vill absolut inte.ändra ain tid:-(  ja känner att dem stunden man får sova extra hjälper mycke för att orka den långa dagen. aen känner jag att de äe liite onödigt att vara sär precis när dom öppnar. om man ska vara med på allt kul så blir dgen väldigt lång.

jag akapade denna tråden främstbi syfte. om fler ville åka lite senare som mig. jag har lite vänner från subaru klubben jag kommer åka med. om folk hälre åker tidigare. fast ju fler destu roligare helt klart:-)

okaj!

jag håller mig iallafall till denna karavanen med subborna wink

rätt drygt att gå upp så tidigt på en lördagmorgon som man måste göra för att åka me den andra karavanen

Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke
Volvo V70 2,4T "Slow Retards Crew" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang