Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Eftersom färgen blev att lossna lite vid montering av däcket så tas nu färgen bort helt. Kan tillägga att eftersom det är så många ekrar på så var det även svårt att få färgen att täcka 100% överallt, vilket har gjort det ett problem nu för mig när jag ska ta bort den. Ett helvetes pill. Men har man inget bättre för sig så
Kommer nog vänta med att lacka fälgarna. Vill se hur det blir att se ut innan på bilen ett tag. Mycket stilrenare. Men kommer nog lackas en bit in på sommaren skulle jag tro
Är duktigt sugen på att montera fälgarna nu.. Imorrn bär det av till skroten och ev köpa bakljus mm
Eftersom färgen blev att lossna lite vid montering av däcket så tas nu färgen bort helt. Kan tillägga att eftersom det är så många ekrar på så var det även svårt att få färgen att täcka 100% överallt, vilket har gjort det ett problem nu för mig när jag ska ta bort den. Ett helvetes pill. Men har man inget bättre för sig så http://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-e6c44aca9c673de655822db06541b134.jpg
Kommer nog vänta med att lacka fälgarna. Vill se hur det blir att se ut innan på bilen ett tag. Mycket stilrenare. Men kommer nog lackas en bit in på sommaren skulle jag tro
Är duktigt sugen på att montera fälgarna nu.. Imorrn bär det av till skroten och ev köpa bakljus mm
Tycker du ska ha fälgarna i originalfärg, snygga och cleana så för såg bara gräsligt ut med rosa i mina ögon
ser mycket bra ut och älskar verkligen fälgarna! men tror du att du kan fixa en bild mer rakt från sidan så man verkligen ser hur mycket det stretchar på en sida med 215 gummi!
ser mycket bra ut och älskar verkligen fälgarna! men tror du att du kan fixa en bild mer rakt från sidan så man verkligen ser hur mycket det stretchar på en sida med 215 gummi!
Vet inte exakt hur du menar, men denna kanske visar bättre?
Fan vad fett det blev! Och håller med att du ska köra utan rosa så som jag sa från början
Hehe, jo men utan rosa eller någon annan färg så väcker jag inte lika mycket uppmärksamhet som om man kör med färg. Men visst kommer det se stilrenare ut utan färg, det håller jag med om. Får se hur länge jag orkar köra så
Hjulen ser riktigt bra ut, lagom stretch också tycker jag! Angående den rosa färgen du försöker pilla bort, undra om det lossnar med hjälp utav högtryckstvätt kanske?
Hjulen ser riktigt bra ut, lagom stretch också tycker jag! Angående den rosa färgen du försöker pilla bort, undra om det lossnar med hjälp utav högtryckstvätt kanske?
Tack Jag vet inte, det kan hjälpa, dock har jag ingen tillgång till någon, funderar på att ta fälgen till en tvätthall och testa.. Men har inte så mkt kvar att ta bort nu
Det dröjer nog tyvärr. Hade ju tänkt förra veckan. Men tar allt på en gång istället när det är barmark ute och det inte är risk för mera snö. Så åker fälgarna på då med
Det dröjer nog tyvärr. Hade ju tänkt förra veckan. Men tar allt på en gång istället när det är barmark ute och det inte är risk för mera snö. Så åker fälgarna på då med
Aa okej kommer bli riktigt fett med dom fälgarna tänker likadant jag med dock står min i garage tills snön har smält bort
Aa okej kommer bli riktigt fett med dom fälgarna tänker likadant jag med dock står min i garage tills snön har smält bort
Hade jag haft tillgång till garage hade coilsen redan suttit på, men utan garage gör man det smidigast med att ta allt på en gång
Hade jag haft tillgång till garage hade coilsen redan suttit på, men utan garage gör man det smidigast med att ta allt på en gång
På med allt nu! Och skämma skiten! Haha! Blev ju en riktigt go strech där ju! Sen tror jag att jag såg en sån här blå mk4 förra sommaren med likadana fälgar, det va dock en 4-motion! Ska se om jag hittar den på gorg!
På med allt nu! Och skämma skiten! Haha! Blev ju en riktigt go strech där ju! Sen tror jag att jag såg en sån här blå mk4 förra sommaren med likadana fälgar, det va dock en 4-motion! Ska se om jag hittar den på gorg!