Fint, lacka backspeglarna svarta och röktona p-ljusen? Kanske kolfiber-folie på tanklocket? Stänkskydd skulle nog också se bra ut tror jag Bara lite tips, keep up the good work!
har funderat på att foliera tanklock och speglarna , röktonade fönster blir det iallafall och förmodlingen sidomarkeringsljusen också tackar
det sista paketet jag beställt trillade ner i brevlådan idag härligt.. kommer använda dessa som skyltbelysning dom är en aning starkare än de andra.. dessa ligger på 3w st , bilder på resultat kommer när jag fått lite energi ligger i soffan o är sjuk
söker även vita eller röktonade sido markeringsljus ifall någon som läser detta har till salu även om någon är bra på regler kring detta så undrar jag om man får köra " vitt " i dem eller om det måste lysa orange lite osäker !
Blir snyggt med LED Vart har du köpt/beställt dom är ute efter riktiga som lyser starkt å inte kostar tusen lappar
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)
i fredags var jag iväg och kollade på ett par beggade extraljus som låg ute till ett relativt bra pris som jag tänkte smälla på v40in
ett par lightforce 240blitz lr ja 3st, 2 stycken av dom var jätte fina medans reflektorn i den 3e hade blivit bränd. SÅ OTROLIGT SYND
så lite depp på det så gick o köpte en systemkamera istället så man kan ta lite vettiga bilder på träffar osv 11 dagar kvar till våran premiärträff här i Linköping !
Tips. Måla bakstammen på den. Dvs det svarta mellan lysena. Måla det vitt och hela rumpan ser renare och bredare ut.
den tanken har slagit mig , men gillar ej nerlackade bilar gillar att det finns något som bryter av , men nya framskärmar ska fixas iallafall , lite i taget mvh
Ett tips i så fall är att ta av listerna och foliera dem med borstad aluminium, det bryter av på ett smakfullt sätt och ser lite ocean race ut.. vinylstyling.se kan säkert hjälpa dig