Coils till bmw 320d (e90)

BrateN
25 mars 2013 · 16 Inlägg

Tjenare!   smile

Har ganska nyss köpt mig en bmw 320d (e90) big_smile , har planerat att köpa coils till den,
men har inte så bra koll på va som är bra å inte. Kan tänka mig att lägga runt 8k plus minus
2k, så om de är nån som har lite bättre koll på coils än va jag har får ni gärna dela med er  smile

// BrateN

dyem BMW-Fantast!
25 mars 2013 · 249 Inlägg

Har endast hört bra om xyz! planerar att köpa dessa till min bil senare! ligger där runt den prisklass du skriver!
Mvh

bertell
25 mars 2013 · 128 Inlägg

Kan rekommendera BC Racing. Tillhör dom bättre.

XYZ, D2, Ksport är samma sak men brandade, dom e helt ok med. Så det är inget fel på dom.

Men eftersom priset e detsamma och kvaliten är högre på BC så är det smartare köp.

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
bertell
25 mars 2013 · 128 Inlägg

Kan tillägga att vilken som helst av dom 4a kommer fungera jättebra.

Undvik allt lågpris. Finns en del för 2-3000 kr. Men då får man vad man betalar för också.

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
BrateN
25 mars 2013 · 16 Inlägg

har hört att lågpris inte är något att ha , därför ja kan tänka mig att slänga in några extra tusenlappar.. smile är de ebay som gäller eller? smile

bertell
25 mars 2013 · 128 Inlägg

Nja, det finns en del återförsäljare här i landet. Verkar vara svårt att hitta på ebay.

tex

www.ddesign.nu

www.j-spec.se

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
ts007
25 mars 2013 · 1 777 Inlägg

Kör med BC racing och e sjukt nöjd, visserligen på Volvo:-)
Maila racedäck så tar han hem till dig till ett bra pris!
http://www.racedack.com/bil/bc-racing-coilovers/253

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
BrateN
25 mars 2013 · 16 Inlägg

får kika runt lite på dessa sidor smile tack för att ni delar med er cool

bertell
25 mars 2013 · 128 Inlägg

Det e lugnt smile

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang