Härligt att det finns intresse för träffen! ca 100 som tackat ja och ca 70 som sagt kanske på facebook Evenemanget.
GTI Klubben Daily Fresh GBG Stance
Har visat intresse och kommer med all säkerhet att dyka upp! Har du en bil du är stolt över så varför inte åka hit och visa upp den? Alla är välkomna som sagt.
Härligt att det finns intresse för träffen! ca 100 som tackat ja och ca 70 som sagt kanske på facebook Evenemanget.
Har visat intresse och kommer med all säkerhet att dyka upp! Har du en bil du är stolt över så varför inte åka hit och visa upp den? Alla är välkomna som sagt.
mvh
Om jag skäms över min bil då? haha
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Har precis sänkt min a6a lite grann idag ENDAST för denna träffen, så nu e jag redo! Dock så kommer den nog fortfarande rulla på 15" audi org-blingbling fälgar
det kan hända att ja dyker upp. beror lite på hur vädret är i Emmaboda den dagen. Men om jag kommer, så är den lite lägre och lite bredare en va den va i helgen