A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
3 juli 2013
Alpenretter skrev:
Thunderbird88 skrev:
kameramannen skrev:
Hur dags brukar cruisingen gå av stapeln?
Brukar det vara idiot-köer att ta sig in på området?
Hur görs urvalet till finbil?
Finbil har jag ingen aning om för den har jag aldrig varit med i men jag tror du anmäler dig på fältet, om man gör det på fredagen eller lördagen vet jag inte. Cruisingen är det bara att köra! Samt rejsa utanför cruisingen Vi får testa din Dodge mot min T-bird
Nej då, valet görs av "insläpps-vakter" som står vid korsningen till cruisingrakan, så det är helt upp till dom vad som klassas som fint nog...
Alltså finbils cruisingen är det som det talades om, inte vanliga cruisingen in på Raggarängen. Vanliga cruisingen in på Raggarängen bestämmer "cruising-värdar" som inte kan ett jävla piss om bilar överhuvudtaget. Cobran var tydligen "inte amerikansk" och släpptes inte in. Självklart blev ju inte min T-bird heller insläppt. Odugligt folk
Nu är det inte så många timmar kvar imon förmiddag sticker jag ner hoppas det blir bra väder . Nån som vet vilken camping som är billigast att bo på i Västerås . Med husvagn ?
Hur är vädret? har planer på att åka upp mot eftermiddagen/kvällen ifall det inte blir en resa neråt i landet på bilköp hehe.. enligt smhi ska det ösregna.. men litar inte på dom.. så vad stämmer??