Hur gör man om man bor inne i smeten, t.e.x i fin crousingen? och har en vanlig 740 t.e.x. Dom har väl ingen rätt att man ska visa upp bevis på vart man bor? :p Skulle bli ganska less om man inte fick komma in om man bodde mitt i smeten och inte hade bevis med sig :p Nej, bor inte i v-rås :p nyfiken bara.
Hur gör man om man bor inne i smeten, t.e.x i fin crousingen? och har en vanlig 740 t.e.x. Dom har väl ingen rätt att man ska visa upp bevis på vart man bor? :p Skulle bli ganska less om man inte fick komma in om man bodde mitt i smeten och inte hade bevis med sig :p Nej, bor inte i v-rås :p nyfiken bara.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
4 juli 2013
Power Meet har precis börjat och min bil är trasig. Knack i motorn. Suck.... vad gör man nu då? Super! I en opassande bil... 2001 Mercury Grand Marquis
finns vägar runt om
Då är det väl bara för alla att åka där, vad är då meningen med väktare :p jaja.
Power Meet har precis börjat och min bil är trasig. Knack i motorn. Suck.... vad gör man nu då? Super! I en opassande bil... 2001 Mercury Grand Marquis
Nån som vad billigaste campingen finns i Västerås bil o husvagn ?
Är du inte rädd för att åka 2 mil, chansa på att Hallstahammars camping inte har fullt.Annars finns ju björnön.Som ligger ngra km från v-ås centrum.Vet tyvärr inga priser, och om detta är de billigaste valet
funderar på vad folk kan tycka om min lilla dodge ram
Manligaste av alla? Finns väl inget manligare än en Cummins Dually som är höjd!
Jag själv tycker det är rätt onödigt att komma med en Volvo 144 på en jänkecruising även fast man inte har något annat. Men upp till var och en. Och Power Meet är ju inte bara för gamla jänk, nya jänk är ju lika välkomna dom med. Nästan så att sprillans nya jänk är mer välkomna än 80-talarna.
144/pv/duett och liknande tycker jag är okej iaf. Värre när man ser alla 740/940 BMW's och så. För 140 räknas ju iaf som veteranbil.
Är det fin cruisingen ni syftar på? För som sagt det är ju en klass för sig, jag syftar på vanliga runt runt åkandet där det finns alla möjliga typer av fordon i varierande skick.