dvd och skärm

140-occe
8 juni 2005 · 77 Inlägg

fundera lite på de hä mä dvd o skärm te bilen..
tänkte köpa en lös skärm o sen en dvd från nån data affär som annonserade på blocket (de va bilsterio grejjer)
undrar om de finns utgångar för ljudet på dvdn så man kan ha de te slutstegen för annars e de la ingen större mening mä de?.

tacksam för svar

direktörn
TT-Avant
8 juni 2005 · 6 851 Inlägg

Ja normalt så brukar det finnas utgång på DVD:n till stereo eller steg.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Tuppen
22 juni 2005 · 7 Inlägg

Ska du sätta skärmen i taket eller i front-panelen. Jag köpte en takmonterad skärm från MDS, men den var skitdåli bild på. Får väl sälja den och kolla efter en ny. Nån som har Oslon takmonterad?

Rocco_ Fotograf
22 juni 2005 · 183 Inlägg

jag va/är ute efter takmonterad skärm, har redan en Indash-skärm i bilen, men skippar nog att köpa från MDS isf.
får se hur man gör...finns juh så många olika modeller att välja på så, nått bör va bra smile

MatsaBusen
22 juni 2005 · 515 Inlägg

in-dash lr sol-skydds skärmar e väl de trevligaste..
specielt ur stöldsynpunkt.......

själv tänkte jag slänga i en 8" motordriven in-dash touchscreen o så en liten dator till de då.. ganska trevligt o kunna köra all musik man har också smile

Rocco_ Fotograf
22 juni 2005 · 183 Inlägg

Jag använder min dvd mest för MP3, skönt och se hela spel-listan på skärmen så kan man bläddra så man hittar rätt låt , man ska inte glo på film medans man kör fast de händer big_smile

pim_knorren
22 juni 2005 · 30 Inlägg

för att svara på din fråga så finns det utgångar på dvd men du kan inte koppla det till nått steg du får köra det på aux in eller om du har nån aux en het i seden så kan du köpa en fm modelator och koppla in så kör du det genom det vanliga ljudet i bilen lycka till ///tomas

Volvo R 4-ever
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang