Träff efter Elmia 19/4 på kvällen?

F1LL3
18 april 2014 · 148 Inlägg

Tja, undrar om det är nån bestämd plats där man träffas efter elmia imorgon (19/4)?

FLindgren
18 april 2014 · 5 089 Inlägg

Överallt ungefärtongue Polisen lär stänga av alla större parkeringar så det blir det vanliga kaoset smile

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
insen
20 april 2014 · 84 Inlägg

sämsta träffen hittills

kaiserr
20 april 2014 · 67 Inlägg

fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Andre-G
20 april 2014 · 88 Inlägg

Ingen som sitter på bilder på aktiviteterna utanför mässan?

FLindgren
20 april 2014 · 5 089 Inlägg

Aldrig varit på elmia förut?

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Cadillac_The_King
20 april 2014 ·

kaiserr skrev:
fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Dum i huvet eller vart väl vi som skötte oss är skillnad mellan raggare och blöjraggare lille vän .

Cadillac_The_King
20 april 2014 ·

Cadillac_The_King skrev:

kaiserr skrev:
fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Dum i huvet eller vart väl vi som skötte oss är skillnad mellan raggare och blöjraggare lille vän .

Nedskräpningen verkarde inte va så farlig om man kollar tillbaka till 2008-2009 då vart det det dubbla

kaiserr
20 april 2014 · 67 Inlägg

fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Cadillac_The_King
20 april 2014 ·

kaiserr skrev:
fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Har du vart på än crusing nån gång inte fan ligger det skräp på gator är väl ni tattare som skräpar ner  skyll fan inte på oss raggare jämt när det är ni som skräpar ner med däck splitter o mc Donald påsar o skit så gnäller ni att ni inte har nån stans o va skärp er

insen
20 april 2014 · 84 Inlägg

denna gång var det till 90% raggar bilar som bl,a slängde ut glasflaskor i körbanan så dom krossades pch annat skräp

men vist var det många andra idioter med som skräpade ner, överdrivet många gamla sunkiga volvos som vanligt

Cadillac_The_King
20 april 2014 ·

insen skrev:
denna gång var det till 90% raggar bilar som bl,a slängde ut glasflaskor i körbanan så dom krossades pch annat skräp

men vist var det många andra idioter med som skräpade ner, överdrivet många gamla sunkiga volvos som vanligt

Tro nog inte att det var 90% jänkebilarna som skräpadade ner vart ju mer sportbilar än jänkebilar iår  ja körde än orange pontiac bonnevile cab vi åkte efter än väns impala 63a röd vit inte skräpade vi ner  blir så lack att ni jämför raggare o blöj raggare blöj raggare är inte samma sak blöj raggare är sådana unga  som kör Svensson bilar  är i 15-18 årsåldern  visst jag tro alla slängde något i backen. I fredags vart jag ute med min bil kom än sport Nisse o fråga du kan ju inte ha än cadillac som är framhjulsdriven haha han blev paff när jag sa att att den är bakhjulsdriven vilket den är han var stup full han körde sportbil visst det har ju vart skräpigare alla andra gg men vart ju lite bättre iår som sagt snutarna var trevligare på lördag än på fredan . Om ni säger att ni inte har nånstans o vara om ni är dom sista bilar kvar så kan ni ju hjälpa till o städa än o skylla det på andra?

insen
20 april 2014 · 84 Inlägg

av vad jag såg dom timmarna jag var där så var det överrepresenterat av nerskräpning från passagerare i raggarn bilar speciellt äldre folk, dom yngre(blöjraggarna) var mest högljuda och gjorde sig löjliga, bl,a hoppade på bilar

den sämsta träffen jag varit på, dom senaste 5 åren, nästan så att mantorp träffarna slår detta

FLindgren
20 april 2014 · 5 089 Inlägg

Du kan prata gott om raggarna hur mycket du vill. Vi vet alla hur det ser ut efter en natt utav crusing i lokala staden..

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Lovesupercars work hard and drive fast black stars!
21 april 2014 · 47 Inlägg

Någon som har bilder från efterträffen på A6 under fredagen och lördagen?

/A

I spent 90% of my money on women, cars, and booze. The other 10% I wasted
Anton-DekorTeknik
21 april 2014 · 964 Inlägg

insen skrev:
av vad jag såg dom timmarna jag var där så var det överrepresenterat av nerskräpning från passagerare i raggarn bilar speciellt äldre folk, dom yngre(blöjraggarna) var mest högljuda och gjorde sig löjliga, bl,a hoppade på bilar

den sämsta träffen jag varit på, dom senaste 5 åren, nästan så att mantorp träffarna slår detta

Tyvärr var jag inte i år på kvällen men förr om åren så är det jämt vuxna raggare som stökar ner och lever fan.
Helst vid Elmia om dagarna och på mässan.

Tyvärr får man ju säga då man har lite högre förväntningar på vuxna i 40-50åldern än 18-19åringar som kör Volvo 240-940

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Volvo-lollungen
21 april 2014 · 602 Inlägg

Cadillac_The_King skrev:

kaiserr skrev:
fan vad den sög .. det var mest dom där raggare som förstörde alt som vanligt med sina jävla skit bilar och skräp , dålig beteende .. vill ni dricka så finns det diskotek ni kan gå supa er tills nå ligger på båren men inte bland alla  bilar

Dum i huvet eller vart väl vi som skötte oss är skillnad mellan raggare och blöjraggare lille vän .

håller med man kan ej dra alla över en kant. finglidarna sköter sig ju medans pilsnerhäckar och så kallade 740 raggare e de som förstör smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Skwie
22 april 2014 · 80 Inlägg

Raggarna och volvo åkarna stog för den största delen utav nedskräpningen utan tvekan som kastade flaskor och skit. Alkoholen kan gott stanna hemma om ni inte har den i tanken på bilen förstås.

BMW E30 S38 (1989)
BoostGuy
22 april 2014 · 953 Inlägg

jag hade det helt okey men drog hem när värsta fyllan började komma. Tråkigt att folk inte kan sköta sig men de är ingen ide att sitta här på nätet och lipa över de bättre att folk ta sitt egna ansvar för detta istället till nästa år. Vet i fan om man vill gå på skiten nästa år. Sen ska man inte dra alla över en och samma kam men vi alla drabbas av de. Oavsett du är Raggare blöjraggare, sportbils nörd.

Sen var de inte mycket sopkärl på plats heller de var fler förra året.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang