Jag slapp mönstra!!

Rancid Just Begun
30 november 2006 · 143 Inlägg

Jag ska mönstra på tisdag och jag är kluven om jag vill eller inte. Tror det skulle va en livs upplevelse men tror också det är rätt så hårt. Aja får se om dom vill ha mig först då, är faktiskt sugen på att bli någon slags chaufför.

Angående att du inte ens fick mönstra så har jag aldrig hört det förr, trodde alla var tvungna men men... nu vet jag det.

// Rancid

// Rancid
GranatMagnuS Scania, javisst.
30 november 2006 · 237 Inlägg

Jag är ganska imponerad över dom som gör lumpen.  Det är säkert väldigt nyttigt på alla sätt och vis. Min mor brukar alltid säga att man inte är riktig man om man inte gjort lumpen (kommer aldrig göra mamma stolt ;/  ^^)  Nåja, det är ändå rätt så skönt att inte behöva göra
den, här på åland har vi ju inte någon sådan skyldighet smile

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
30 november 2006 · 991 Inlägg

jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne tongue hemkär tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 november 2006 · 3 804 Inlägg

Eliza skrev:
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne tongue hemkär tongue

Men du är ju flicka! *retas*


Bmw osv..
lixon
1 december 2006 · 27 Inlägg

När jag mönstrade så ville jag göra lumpen.

Kan säga att det är det sämsta valet jag någonsin gjort i hela mitt liv!!!
Fyfan vad det var tråkigt och så himla själsdödande!!!  mad

Så var glad för att du är bestämd innan du mönstrar, för de krävs mycket jobb för och slippa skiten när man väl fastnat där..  sad

Vill man bli biff och ha bra kondis och de så ska man gå på gym ir liknande aktivitet.

Vill man panga och skjuta saker så dra ut och jaga vilt.

xorox_88 Smack that ass!!
1 december 2006 · 2 953 Inlägg

jag fick brevet idag att jag slapp mönstra bara för jag går i IV

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
sveddan
1 december 2006 · 1 453 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Eliza skrev:
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne tongue hemkär tongue

Men du är ju flicka! *retas*

Japp hon är flicka men jag lovar dig att det finns många flickor som är bra mycket tuffare än vissa grabbar på det här forumet wink

Mäki Långsam Perfektionist
1 december 2006 · 4 800 Inlägg

sveddan skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

Eliza skrev:
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne tongue hemkär tongue

Men du är ju flicka! *retas*

Japp hon är flicka men jag lovar dig att det finns många flickor som är bra mycket tuffare än vissa grabbar på det här forumet wink

Japp! jag är inte i det tuffaste laget.  Har aldrig varit och kommer aldrig att vara!
Hoppas på ett liknande brev som dig Use... wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
tobi
1 december 2006 · 562 Inlägg

Eliza skrev:
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne tongue hemkär tongue

VIll inte in i lumpen, äveen fast det verkar grymt skoj osv osv men skulle nog inte kunna klara va utan polare, flickvännen å så =/

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
PLPerformance
1 december 2006 · 213 Inlägg

Jag valde att börja jobba istället för lumpen. Ångrar mig inte då alla kompisarna som gör lumpen just nu verkar hata det...

Hennk
2 december 2006 · 65 Inlägg

Jag slipper också möstringen, för jag inte är behörig att studera gymnasieskolans nationella program, fick brev om det idag, iaf fett glad att jag slipper mönstra=)

Ford Sierra (1991)
Volvo v70 (2001)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
2 december 2006 · 3 804 Inlägg

Hennk skrev:
Jag slipper också möstringen, för jag inte är behörig att studera gymnasieskolans nationella program, fick brev om det idag, iaf fett glad att jag slipper mönstra=)

Wiiierd... jag har kompisar som blivit inkallade som inte ens gått i skola.


Bmw osv..
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
2 december 2006 · 5 753 Inlägg

jag fick brev idag att jag slapp mönstra för att jag går på iv

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Klook
2 december 2006 · 9 Inlägg

jag fick också brev om att jag slapp mönstra. var heller inte behörig att gå gymnasieskola me nationella program

Plymouth satellite "roadrunner clone" (1968)
Miklen
2 december 2006 ·

Ja skulle aldrig i livet vela ha lumpen ogjord eller välja att inte genomföra det.. Visst va d ett rent helvete ibland men d övervägdes av det roliga och gemenskapen man fick me grabbarna..obetalbart !!

Chrillee House/Trance diggare
2 december 2006 · 287 Inlägg

Klart man gör lumpen om man får, jäkla mamma's boy tongue

oPec
2 december 2006 · 62 Inlägg

vissa pojkar blir aldrig män. Gör lumpen och blir en man ffs tongue

vwakuten.se
Volkswagen Golf Country "jeepen" (1991)
Volkswagen Golf Rallye G60 "golfrallye.com" (1989)
Volkswagen Karmann Ghia "sportbilen" (1966)
Wicca
3 december 2006 · 886 Inlägg

själv försov jag mig på mönstringsdagen, jag har inte hört nått av dom alls om det faktiskt... var la några veckor sen...

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
Klobbo
5 mars 2007 · 19 Inlägg

Fick heller inte göra lumpen synd nog.. dom vill bara ha en massa duktiga snobbar som är bra på att läsa numera!

Maizer
5 mars 2007 ·

Jag fick också besked idag om att jag inte fick. Förut kunde jag inte bestämma mig om jag ville eller inte, men nu känns det fan hårt att man inte har en chans att få göra det sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang