4117
Sök

har boostat upp lite

305 Inlägg
23 juni 2005
Trådstartare
#1
hej
Jo har slängt in lite mera bas i bilen . 
får gärna kolla och kommentera . finns på min bilsida här http://www.garaget.org/?car=6000
nu fattas bara ett bra steg till bra pris att driva dessa Monster

Det är 2 styck Isophone 15 tums från 1982 (gammalt jo men knappt inkörda)
104 decibel 1 watt 1 meter och tål upp till 300 riktiga och 600 i topparna

förslag på ett skapligt steg att monobrygga ? till skapligt pris dock tack smile


305 Inlägg
24 juni 2005
Trådstartare
#2
tack för kommentarerna smile
Tiaz gav mig en bra tankeställare där .
Kom med på att 6X9 orna råka pumpa rätt mycket  trots jag hade tagit bort basen ur dem . blir att fixa till ett par lådor för dom .
big_smile

Bygget e lite improviserat och lite av ett impulsjobb . ej riktigt klart allt ej färdigdraget ..
Senast redigerat av Stefan1973 (24 juni 2005)


305 Inlägg
27 juni 2005
Trådstartare
#3
Så ja nu är det Nytt igen smile
det blev en baslåda . vikt vet jag inte men väger bra mer änn min 28 tums teve wink
tack för all påbackning  ljudet blev riktigt skapligt även med ryggstöden uppe .
Sluten låda smockefull (nästan)  med isolering



Sök