Nytt Framsystem är påväg hem ! Rockford Fosgate T152S Power kallas det om inte det låter bra, ja då vetefan vad man ska göra alltså, för den pengen SKA det vara bra
Configuration 2-Way Component System Midrange Diameter 5.25" Midrange Depth 2.5" Tweeter Diameter 1.1" Tweeter Depth n/a Frequency Response 70Hz - 22kHz Power Handling 100 Watts RMS 200 Watts Max Crossover Low-Pass (LP) 12dB High-Pass (HP): 24dB Sensitivity 88dB @ 1 watt/1 meter Grilles Included Yes Mounting Hardware Yes Shipping Weight 9.6 Lbs. (4.4 Kg.) !!!!
Senast redigerat av tsdi (10 maj 2007)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Hehe tackar Mera kommer det om inte allt för länge ! i sommar så är jagf nästan säker på att det kommer att bli följande Rockford Fosgate T162C ROCKFORD FOSGATE T112D2 POWER ROCKFORD P650.2 2-CHANNEL AMPLIFIER 1300W Rockford Fosgate Punch Stage 3 P310D2 10" 800W ROCKFORD FOSGATE T152S Rockford Fosgate Punch P8004 800W ROCKFORD FOSGATE POWER T162S
Blir nog som sagt mycket bra. Vad kommer finnas i bagaget då?
Mvh. Victor
Nu ligger där en 8" Aktiv bas
Ska ha in lite värre grejjer snart. kommer antagligen bli en Rockford Fosgate P310D2 Punch Bas i 10" utförande som byggs ner i golvet, som drivs av Rockford Fosgate Punch P3251
Sen när jag är 18 och mamma har en annan bil = Denna är hundburs fri ska detta in, Rockford Fosgate Power 1x838W RMS 2ohm. Och en eller två (Antagligen en i golvet bara) Rockford Fosgate T110D2 Power (eller T2an)
Sen ska det bli ett likadant kitt bak i bilen, fast 6,5" och ett Rockford Power steg till rockford kitten
Blir nog som sagt mycket bra. Vad kommer finnas i bagaget då?
Mvh. Victor
Nu ligger där en 8" Aktiv bas
Ska ha in lite värre grejjer snart. kommer antagligen bli en Rockford Fosgate P310D2 Punch Bas i 10" utförande som byggs ner i golvet, som drivs av Rockford Fosgate Punch P3251
Sen när jag är 18 och mamma har en annan bil = Denna är hundburs fri ska detta in, Rockford Fosgate Power 1x838W RMS 2ohm. Och en eller två (Antagligen en i golvet bara) Rockford Fosgate T110D2 Power (eller T2an)
Sen ska det bli ett likadant kitt bak i bilen, fast 6,5" och ett Rockford Power steg till rockford kitten
Ofta att du lever på bara ett studiebidrag grabben:|, tror han prostituerar sig på helgerna för att få råd med allt detta
Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
Vill du verkligen veta ? haha det är ett Gas alha x4, tycker det klarar att driva systemet rättså bra, men jag vet ju att det inte har så bra ryckte.
Det beror på vad du vill ha för ljud, Vill du ha bra baskompliment (som jag som bara har haft en 8" bak) då är det perfekt för det spelar typ bättre än vad 8"an gjorde
Men har du typ 2 st stora 12" så skulle jag sattsa på ett system som spelade mera "hifi" och mindre bas.
Jag är grymt nöjd med mitt system, men jag hade Power coaxialer förut, och trodde det skulle bli mera hifi nu men lösa diskanter och så, men det vart inte så mkt bättre, men jävlar vad tryck det är i dom
Senast redigerat av tsdi (20 maj 2007)