29 juni 2005
Trådstartare
Ok nice...
mm har lirat helt open air med ett par basar fast då utan att fästa dom och konen vart sjukt instabil : /
Men när man sätter dom i hatthyllan så lirar ju baksidan in i skuffen och framsidan in i coupen så blir inte riktigt som du säger Tiaz men lite stor luftmängd blir det ju.
Gällande trevägs basarna så vill jag endast ha rent basljud ur högtalarna och inte nåt annat då ljudbilden blir helt cp med massor me ljud bak och lite fram.
Senast redigerat av Scratch (29 juni 2005)
live free, die young.