Vart har du köpt kopplingssats? Inte från KL hoppas jag? Köpte du dems lameller så är det Kina lameller vilket inte kommer hålla så länge tyvärr Annars ser det bra ut! Kommer följas
Vart har du köpt kopplingssats? Inte från KL hoppas jag? Köpte du dems lameller så är det Kina lameller vilket inte kommer hålla så länge tyvärr Annars ser det bra ut! Kommer följas
Jo, sachs kopplingssats och har aldrig haft problem med kl grejer förut så ska nog inte va några problem
Fick sms om att det lilla vattenröret och nippeln till det ligger på helmia i karlstad klart att hämta så ska hämtas så fort som möjligt, har även beställt urtrampningslager och packboxen till vevaxeln så det enda jag ska beställa nu innan jag börjar få i motorn är fästet till växellådan
Vattenrör och Nippel packbox till vevaxeln och urtrampningslager kommer troligtvis på måndag så nu ska jag bara beställa växelllådsfästet och det görs nu under helgen
Fick hem en växellådsbalk idag som ska offra fästet till min balk.. Måste börja sätta ihop allt nu för det börjar bli lite trångt med alla delar i kartonger