sen efter lite små krångel så satt stället från en manuell på plats, måste dock skaffa grejerna som behövs för att få den hydrauliska kopplingen att funka sen
börjat skruva motorfästena på balken och även fått tag i ett oljestickrör från 960 och en startspärrsfri styrbox som kommer ramla in under nästa vecka skulle jag tro
som synes så är balken pulverlackad som resten av alla hjulupphängningsdelar, även alla bussningar,stötdämpare och stag är nytt och styrväxeln renoverad
bra du byggde en gaswire rulles hållare, ska aldrig sätta hjulet rätt på axlen till gasspjället, risk för att axlen i spjället går av
okej ja det va tur
vet du vad man bör använda för svänghjul på dom nyare femmorna, som min fån s60 så har jag automatsvänghjul på nu så ska köpa annat, men bör jag ha ett från 850 t5 eller s60 eller?
bra du byggde en gaswire rulles hållare, ska aldrig sätta hjulet rätt på axlen till gasspjället, risk för att axlen i spjället går av
okej ja det va tur
vet du vad man bör använda för svänghjul på dom nyare femmorna, som min fån s60 så har jag automatsvänghjul på nu så ska köpa annat, men bör jag ha ett från 850 t5 eller s60 eller?
Ja kör med ett äldre 850 t5 enkelmasse hjul på min. nyare har dubbelmasse
okej ja det va tur
okej så då är det nog bäst att köra med ett 850, men är glt och t5 samma såg jag nånstans?
okej så då är det nog bäst att köra med ett 850, men är glt och t5 samma såg jag nånstans?
ja de tror ja kan stämma, men bara på dom första årsmodellerna, ja letade länge innan ja fick tag i mitt,,..