volvo 945 ftt som ska få sej en redig omgång. skapligt ljud, goa fälgar, toning, bra väghållning och lite motor fix;) mer ljuduppgradering kommer till sommaren då man fått in pengar;D
vad är det för horn/högtalare och hur driver du dem?
du menar basarna va? de ä bassface spl 1.2 som drivs av ett bassface db1.3
nej dörrhögtalarna och diskanterna
aha de ä b2 es6.1 å diskanerna ä earthquake BT-44S de drivs inte på nöe just nu för dörrera sitter inte i men de kommer drivas på steg så. Samma steg till framdörrarna och bakdörrarna vet dock inte vilket än
Skivera ä målade Målat glömde dock att ta sista bilden innan jag satte pån på bilen Ska beställa bussningar å packning te difflocket Snart klart:) blir bra tror jag Ska köpe bromssköldar nu snart också
Har väll komme lite mer än halvvägs med att skrapa underedsmassa och slipat rosten. så fort jag har gjort de så ska hjulhusen bak grundas och ,ålas sen blire på med bakaxeln och hjul så jag kan rulla in den i garaget
Testa hur låg jah vill ha den dock går det inte att ha den så låg bak
Va tvungen å kapa ner bulan i reservhjulsbaljan för att få plats med de jag ska ha där så nu liknar den 740is balja mer
Översvetsat å undersvetsat
Bredare innerskärmar tar ju bort org så vill inte ha massa skit som sprutar upp
Kapar bort 2.5cm av förstärkningen under kardantunneln. För att inte bilen ska skrapa å för avgasröret Blev visst en 745 gle som jag ska göra i ordning snabbt för bess så jag har den när jag får körkort