2512
Sök

Disstråden!

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
23 december 2006
Med risk för att bli hatad skriver jag följande;

Detta eviga tjat om hästar på vägen... Står det i någon jävla bok att vägar är menade för bilar? Det finns skyltar som betyder att hästar kan förekomma på vägen. Den skylten säger nog det mesta... Sedan tycker jag också att det är äckligt med hästskit på vägen, men ni har ju ratt på bilen, bara svänga lite för fan. Det är ju inte direkt så att det ligger hästskit från ena sidan till den andra...

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
23 december 2006
VictorD skrev:

Detta eviga tjat om hästar på vägen... Står det i någon jävla bok att vägar är menade för bilar? Det finns skyltar som betyder att hästar kan förekomma på vägen. Den skylten säger nog det mesta... Sedan tycker jag också att det är äckligt med hästskit på vägen, men ni har ju ratt på bilen, bara svänga lite för fan. Det är ju inte direkt så att det ligger hästskit från ena sidan till den andra...

de orden tycker ja ska få avsluta den här diskussionen!!smile

Två ord räcker, SAAB knäcker

Snorgubbe
79 Inlägg
24 december 2006
Saab_girl skrev:
VictorD skrev:

de orden tycker ja ska få avsluta den här diskussionen!!smile

...Inte riktigt än... Jag måste få dissa DOM hästägare som tycker att dom äger vägen bara för att dom har en jävla kärra efter bilen, som det står "DJURTRANSPORT" på. Bara för att det står så på skiten, betyder det inte att ni äger vägen och att ni kan köra som ni vill! Jag som kör lastbil och väger 60000kg+ har JÄVLIGT svårt att både sänka och få upp farten igen, eftersom, dom flesta jag har sett med dessa kärror, kör minst 30km/h under skyltad hast. och vägrar hålla åt sej när jag försöker köra om!!! Nästa gång ger jag fan i om hästen kostar 100000, jag kör ÖVER er utan att blinka!!!!

OBS. Detta gäller inte alla hästägare, så ta inte åt er, ni som gör rätt i trafiken!!!!

2nd place=First loser

4 554 Inlägg
24 december 2006
ja dissar alla förbannade SUVar med oförsiktigt folk i.. fan vilket märke ja har i bilen efter ett dörruppslag av någon sån!

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
24 december 2006
jag dissar nog alla SUVar i hela världen, de använder de för staden, liksom come on, ni förstör bara planeten med massa miljöförstöringar, och om det nu är så att ni bor på landet och gillar att köra offroad. så köper man ändå inte en KIA tex, utan då blir det rejälare grejer

Kettunen
24 december 2006
Trådstartare
Alla jävla kärringar & gubbar som fan inte vet vad en 70 väg är utom dom ligger i 30 o vägrar släppa förbi andra! Ni som kör så har fan inget på vägen att göra! Missade en hel jävla arbets timme pga av en sån idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FreddeK
25 december 2006
Trådstartare
jag dissar jultomten för han inte kom igår! jävla dåligt!

17 Inlägg
25 december 2006
å ja vill dissa alla fjantar som klagar på dåliga grusvägar? va gör ni med alla era stylade bilar på grusvägarna å i skogen??? de är väl där alla hästar å bönder ska va??? bättre att dom kör med traktorer å går med korna i stan??
helt uppenbart att många här är den tyoppiska fjant brätzen som måste klaga på allt...

anton_900 skrev:
Jag vill dissa dessa JÄVLA bönder som sprider en massa skit på vägarna så att det blir helt jävla glashalt. Vet de jävlarna inte hur de stänger av gödselspridarna eller? Det samma gäller de förbannade hästägarna som inte plocker upp hästskiten efter sin häst!

17 Inlägg
25 december 2006
hästarna på vägen är "fordon" oxå....så du kan ju åka med din bil i skogen istället

Saab_girl skrev:
Maizer skrev:
Saab_girl skrev:

Vill dissa det här inlägget!!!!!

haha, inte på vägen o göra?? ojoj..!!!
om alla saktar ner o håller avstånd i sidled så e d lugnt vettu!!!

Hästjävlarna har inte på vägen att göra!! Håll er i skogen för fan

okej vi säger såhär då!! jag vill dissa alla hästägare som ger oss andra hästägare som sköter sig dåligt rykte!!!

men de nån skrev om pålägg o skit va jävligt onödigt. de e sånt grabbar i mellanstadiet höll på med....

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
26 december 2006
Vill dissa ALLA suvar...Dom går i staden och förstör miljön mer än nödvändigt, och dom klarar ändå inte av en dåligt grusväg, jävla skitbilar..

Ni stadsbor som läser detta! Köp en smart med ett litet släp hehe tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Senator
323 Inlägg
26 december 2006
Nu blir jag fan oxå sur när ni drar upp hästkrakarna!!! Skulle ut te en poolare förr förra sommaren då jag åkte moped! Jag åkte gamla vägen för att slippa mycke trafik! Då kommer det en gubbe och hans snygga dotter ledande med varsin häst! Gubben gör sakta ner tecknet typ upp och ner med handen! Så jag tänkte, jag visar lite respekt och lägger i en högre växel å saktar ner å pluttrar så det knappt hörs! Rätt som det är tar hans dotters häst ett hopp på 2 meter rakt upp i luften och skener ut på åkern! OOOOOJ vad arg både gubben och dottern blev... OM BLICKAR KUNDE DÖDA så skulle jag nog legat på plats!
Jag tänkte, det va ju synd att häst faan sprang iväg men jag saktade ju ner! Vad mer kunde jag göra för jag hade fan ingen lust att stanna!

hoppas hästen är ligger i ett hamburgarbröd

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

bojboj
26 december 2006
Trådstartare
Jag vill dissa mig själv som inte skaffat MC-kort ännu för att jag inte orkar... Men vill så gära ha det! Men det kommer så småningom när jag inte pallar med Göteborgs rusningen som jag oxå vill dissa fett!!  Men till våren när man har en KTM-640 så finns det inget mer o dissa för då e det bara till att bränna förbi alla köerna emellan bilarna!!!! Softa

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 december 2006
jag vill dissa allt folk som dissar folk som igentligen inte hart gjort nått fel roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

27 Inlägg
26 december 2006
dr_weber skrev:
Nu blir jag fan oxå sur när ni drar upp hästkrakarna!!! Skulle ut te en poolare förr förra sommaren då jag åkte moped! Jag åkte gamla vägen för att slippa mycke trafik! Då kommer det en gubbe och hans snygga dotter ledande med varsin häst! Gubben gör sakta ner tecknet typ upp och ner med handen! Så jag tänkte, jag visar lite respekt och lägger i en högre växel å saktar ner å pluttrar så det knappt hörs! Rätt som det är tar hans dotters häst ett hopp på 2 meter rakt upp i luften och skener ut på åkern! OOOOOJ vad arg både gubben och dottern blev... OM BLICKAR KUNDE DÖDA så skulle jag nog legat på plats!
Jag tänkte, det va ju synd att häst faan sprang iväg men jag saktade ju ner! Vad mer kunde jag göra för jag hade fan ingen lust att stanna!

hoppas hästen är ligger i ett hamburgarbröd

hahahahhahaha, mm hamburgare e ju gött

// Hessel

Senator
323 Inlägg
26 december 2006
jo det är ju det! men för faan hade inte hästjävlarna vart på vägen hade det aldrig hänt!!!
Senast redigerat av dr_weber (26 december 2006)

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

64 Inlägg
26 december 2006
dissar alla som inte vet om att dom ska ligga i högerfilen när de kommer nån som vill om men visst kör man om på insidan o hoppas på att de inte e civilen=)

454 Inlägg
26 december 2006
Jag vill dissa alla som ska se sura ut när man lägger up ett gott ställ.....dom ska väl vara glada med lite skojj i vardagen

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
26 december 2006
Och jag vill dissa alla som lägger upp ett "gött ställ" på FEL plats!!!! Typ i korsningen mitt utanför vårt hus där det finns ett brevlådeställ (folk i rörelse)  hund, katter och barn och är taskig sikt...
*tjurtant* wink
Senast redigerat av vulture (26 december 2006)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

65 Inlägg
26 december 2006
Jag vill dissa moderaterna som vill höja priset på min snus=/ Och sänka alla bidrag osv osv osv osv

281 Inlägg
27 december 2006
Hennk skrev:
Jag vill dissa moderaterna som vill höja priset på min snus=/ Och sänka alla bidrag osv osv osv osv

Ja jävla moderatjävlar!! bryr mig inte ett skit om politik men just i nuläget så tar jag hellre tebax göran....

moderatsvinen höjjer priset på snuset, min hyrdator, bensinen(som dom lovade att sänka) bilskatten och en massa annat som jag inte ens orkar rabbla upp, blir ju fan bara förbannad..

Sök