Vad Tycks Om Den Nya Baslådan?

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
30 juni 2005 · 441 Inlägg

Har äntligen blivit klar med min baslåda... De sitter en Infinity Kappa 10a i den och låter helt ok... Skriv gärna en liten kommentar.

http://www.garaget.org/?car=5206&image=70771

Trevlig Sommar på er!

Senast redigerat av Turbo_A4 (30 juni 2005)

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
TT-Avant
30 juni 2005 · 6 851 Inlägg

Såg väldigt fint ut.
Men du borde för din skull och basens, sätta nått slags galler över oxå kanske??

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
30 juni 2005 · 441 Inlägg

Tackar! De ska jag göra. Måste bara komma på eller hitta något fräckt galler att sätta dit. Vet du något?

Senast redigerat av Turbo_A4 (30 juni 2005)

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
TT-Avant
30 juni 2005 · 6 851 Inlägg

Njae, men om du köper vanligt svart galler (sånt tråkigt du vet) sen klär du det med högtalartyg, sånt tunt som finns på hemhögtalare så ser det väldigt diskret ut iaf.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
30 juni 2005 · 441 Inlägg

Tiaz skrev:
Njae, men om du köper vanligt svart galler (sånt tråkigt du vet) sen klär du det med högtalartyg, sånt tunt som finns på hemhögtalare så ser det väldigt diskret ut iaf.

Jag ska nog försöka hitta något lite brutalare.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
TT-Avant
30 juni 2005 · 6 851 Inlägg

Kicker galler är ju ganska så inne nu.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Big_Bacon
1 juli 2005 · 20 Inlägg

Turbo_A4 skrev:

Tiaz skrev:
Njae, men om du köper vanligt svart galler (sånt tråkigt du vet) sen klär du det med högtalartyg, sånt tunt som finns på hemhögtalare så ser det väldigt diskret ut iaf.

Jag ska nog försöka hitta något lite brutalare.

Be nån skära ut audi-ringarna i nån ql plåt lr nått med en rund ram runt, kan bli bra om du lackar dom i nån ql färg. Har i min bil runt slutstegen en ram med två saab-gripar blev rätt bra!!

------saab-----
Saab 900 T (1997)
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
1 juli 2005 · 441 Inlägg

Big_Bacon skrev:

Turbo_A4 skrev:

Tiaz skrev:
Njae, men om du köper vanligt svart galler (sånt tråkigt du vet) sen klär du det med högtalartyg, sånt tunt som finns på hemhögtalare så ser det väldigt diskret ut iaf.

Jag ska nog försöka hitta något lite brutalare.

Be nån skära ut audi-ringarna i nån ql plåt lr nått med en rund ram runt, kan bli bra om du lackar dom i nån ql färg. Har i min bil runt slutstegen en ram med två saab-gripar blev rätt bra!!

De va ingen dum ide! Man kanske kan ta orginal ringar och fästa i en rund ring??? Tack för tipset!

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Big_Bacon
1 juli 2005 · 20 Inlägg

nog lättare att bara göra en del av allt men det är bara vad jag tror, ska lägga upp lite bilder på min bil nu i helgen har jag tänkt du kan ju kolla hur det blev om du vill

------saab-----
Saab 900 T (1997)
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
1 juli 2005 · 441 Inlägg

Big_Bacon skrev:
nog lättare att bara göra en del av allt men det är bara vad jag tror, ska lägga upp lite bilder på min bil nu i helgen har jag tänkt du kan ju kolla hur det blev om du vill

Jag ska försöka lösa de på något sätt.... De klart jag ska gå in och kolla på din bil.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang