Fixa med min e36 328 till sommaren :)

slut spörten för att bli klar med min e36 328 coupé :)
  • 28 Följare
  • 23 572 Visningar
  • Uppdaterades senast 20 november 2018
edinZ
21 november 2017 · 409 Inlägg

Oj nu var det länge sen wink Tja! ger en uppdatering i text idag. Har inte gjort nått stort på bilen denna sommaren heller, har satt dit dem coilsen jag har haft liggandes ett tag. Det blev ett par Ksport cuircuit tror jag dem heter. Riktigt bra coils med många inställningar att göra, upplever inte alls den jobbiga känslan man kan få med coils att till exempel att det blir stötigt eller liknande utan det kan du ta bort genom att ställa in coilsen. Vet egentligen inte var jag ska göra med bilen i vinter. Är ju sugen på M3 kjolar men är fan inte sugen att limma på dem på bilen, vet ju hur bilen såg ut under dem gamla kjolarna sad så om jag inte kan hitta dem borrmallarna som kostar multum så får det va. Blev inget körande på banorna i Sverige i år heller, vet inte om jag vågar eller inte haha ^^ åkte dock med en polare på driftbash i malmby och det var sjukt kul så får tänka efter på om det vore gött med en egen bil att sladda runt i wink som sagt så får ni ha en bra vinter och hoppas att ni kommer så långt i era byggen som ni hoppas smile kommer att kanske lägga upp bilder på när jag gör större service på den i vinter då jag måste byta tändstift och termostat. Bilder från i somras kommer med smile Ha det bra smile

BMW E36 320 touring "bimmern" (1996)
BMW 328I COUP "sommarbilen" (1995)
edinZ
23 april 2018 · 409 Inlägg

Tja pojkar och flickor. Har gått bra att köra bilen länge nu, alltid startat och inte varit nått. Har bestämt mig att jag inte kommer göra nått mer med bilen utan kommer behålla den original så att säga och ska försöka hitta nån annan att hålla på med. Så därför skriver jag här nu i hopp om att någon kanske säljer en bra nybörjarbil för drifting. letar främst efter bmw 3 serien, e30, e36 eller e46 men främst e36. Stort plus är om mycket redan gjort på den, typ hydraulisk handbroms, rensad kaross och ordentliga bussningar eller liknande. kan tänka mig lägga 0-30k eller mer men då ska det vara fina grejer och inga sönderkörda lik men jag fattar att jag inte får nått putsat fin åk för pengarna haha ^^ kan skriva här eller skicka i pm smile kan även få mitt telefonnummer om ni är riktigt snälla smile

BMW E36 320 touring "bimmern" (1996)
BMW 328I COUP "sommarbilen" (1995)
edinZ
10 maj 2018 · 409 Inlägg

har fått tag i en annan e36 som jag bygger på nu i stället. välkomna in där med smile https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 8#p4492218

BMW E36 320 touring "bimmern" (1996)
BMW 328I COUP "sommarbilen" (1995)
edinZ
20 november 2018 · 409 Inlägg

skruvar mest på min andra bil så e ni sugna att läsa där med så är de bara att klicka dit smile

BMW E36 320 touring "bimmern" (1996)
BMW 328I COUP "sommarbilen" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang