4080
Sök

lite frågor om slutsteg..

212 Inlägg
2 juli 2005
Trådstartare
#1
vad ska man ha för säkring på ett 2 kanals 150watts steg?
hur bryggkopplar man. har 2 st basar som ska kopplas in.


209 Inlägg
2 juli 2005
#2
Säkringarna beror helt på vilket steg du har.. men jag antar att du menar säkringarna på strömkablarna? Du avsäkrar kablarna beroende på kabeltjockleken (hade framme en sida om det nyss, men hittar inte tebax).
Kollat så ditt steg klarar att bryggkopplas? Du kopplar ihop kanal 1&2 till en kanal, brukar finnas en switch.

// mrBira - för trött för att få finnas till



Sök