D2 är samma som BC, yellowspeed och K-sport i samma prisklass, fungerar dugligt och har inget negativt att säga om dem eg.
Ang avgassmällar och flammor lär du göra en hel del för att få till det, börja med att fimpa kattarna och sedan eg modifiera programvaran att släppa igenom mer oförbränt bränsle.
Betydligt mycket enklare på turbobilen du langade bild på än på R32an.
Kan rekommendera AK-tuning om du vill ha ett trevligt steg 1 som ger lite extra drag även på de högre växlarna. Kör det i min R32a och är nöjd, dock sitter det ett helsystem från SuperSprint som både öppnar upp och lever rövare. På en sugmotor finns det inte mycket mer att göra för att få ut effekt.
Nästa steg är att kliva på kompressor eller turbo (som jag gör i min A3 3,2), annars kan man tyvärr slänga grova pengar på ganska lite effektökning ur VR6an
//Tom
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |