Magnus Å 18år gammal Bor i Lomma som ligger 1mil norr om malmö(skåne) Pluggar sista året på teknikprogrammet på Polhemskolan i Lund och extraknäcker på Hemköp i Lomma där man får pengarna då man har råd att äga bilen som är en.. Honda Civic ESi Hatch 1993
Heter: Mikaela Ålder: 20, blir snart 21 Jobb: Halvtid på Konsum, extra på en städfirma samt "stallchef" Bor: Stockholm/Färingsö Kör: Honda Civic/Nissan 100/Nissan Skyline Övriga intressen: Har inte tid för sånt..
Namn: Marcus Berg Ålder: 19 Bor: Någon stans i skaraborg. Bil: Volvo s40 t4 98 (projekt) Gör: Pluggar på Volvogymnasiet i skövde till cnc operatör och lite annat skoj.. För övrigt så försöker man jobba så mycket man kan så man kan hålla på med sin lite för dyra hobby. Intressen: Hinner inte med så mycket pga skolan men annars så är de bilen som står högst i kurse just nu..
Namn: Eklund Johan Ålder: 21 Bor: Norra Småland Bil: Saab 9000 / 900, kolla på min sida. Gör: (jobb) Monterar Båttrailers till vardags. Intressen: Köra hårt med bilen, tjejen & drickandet
Namn: Fredrik Ålder: 28 Bor: Eskilstuna Kör: Bmw 635csi och volvo 745. Gör: Lagerarbetare på volvo parts. Fritid: Bilen, bilträffar, streetrace, fiske, kolla på flickor!
Namn: Emelie Åkvist Ålder: 18 , 19 i feb. Bor/ort: Smålandsstenar Bil: Volvo 855 R Intressen: Nattliga Race , hästarna ( utanför bilen ), pojkvännen och bilen såklart
Namn: Peter Ålder: 17 i april Bor: Skara Skola: Första året på tunga fordon Bil: ingen än men sparar till en mitsubishi eclipse Intressen: Thaiboxning bilar och min flickvän..
Namn: Frida B Ålder: 20 Bor/ort: Nässjö / Småland. Bil: Audi A4 1.8TS Quattro Gör: Jobbar med bilar. Fritid: Pillar med bilen, jobbar som modell eller är hos min häst.
namn: ronnie lindholm ålder: 22 bor: nybro bil: En underbar japanare s.k mithsubishi carisma gör: diversearbetare på industri. Svarvar (manuellt,datastyrt),bygger statorer å lite annat smått å gott. Fritid: Försöka fixa bra ljud i bilen och umgås med vänner.
Namn: Marcus Ålder: 18 Bor: Borlänge Bil: Volvo 855 Gör: Går i skolan, är bondunge, jobbar så fort jag hinner.. Intressen: Bilar, FMX, Snöskoter och hon som jag kallar min
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.